کد خبر : 18598
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸

شركت آب و فاضلاب روستایی و جهاد دانشگاهی گیلان قرارداد همکاری امضا کردند

شركت آب و فاضلاب روستایی و جهاد دانشگاهی گیلان قرارداد همکاری امضا کردند

   هاتف‌خبر- این هفته برای انجام فعالیتها و برنامه‌های پژوهشی، تحقیقاتی و عملیاتی تفاهمنامه‌ی همکاری بین شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گیلان و جهاد دانشگاهی گیلان منعقد و امضا شد. به گزارش «هاتف‌خبر» از روابط عمومی شرکت آبفار استان گیلان، این تفاهمنامه در زمینه‌ی اجرای همکاری طرفین در بخشهای پژوهشی و تحقیقاتی، اجرایی و

   هاتف‌خبر- این هفته برای انجام فعالیتها و برنامه‌های پژوهشی، تحقیقاتی و عملیاتی تفاهمنامه‌ی همکاری بین شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گیلان و جهاد دانشگاهی گیلان منعقد و امضا شد.
به گزارش «هاتف‌خبر» از روابط عمومی شرکت آبفار استان گیلان، این تفاهمنامه در زمینه‌ی اجرای همکاری طرفین در بخشهای پژوهشی و تحقیقاتی، اجرایی و خدمات تخصصی آب و فاضلاب روستایی استان بوده است.


محبعلی رنج‌ور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گیلان در باره‌ی عقد این قرارداد گفت: ارتباط صنعت آب و فاضلاب با مجموعه‌های دانش‌بنیان و مراکز علمی نقطه‌ی عطف پیشبرد اهداف پیش‌بینی شده است .
وی گفت: امیدوارم با افزایش همکاریهای دو طرف، راهکارهای خوب و عملی در جهت برون‌رفت از چالشهایی که شرکت آبفار استان هم‌اکنون با آن مواجه است، ارائه و اجرایی شود.
گفتنی است در این برنامه معاونان منابع انسانی و پشتیبانی، مهندسی- توسعه، بهره‌برداری و برخی از مدیران ستادی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان و مدیر جهاد دانشگاهی گیلان نیز حضور داشتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.