کد خبر : 18267
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵

رسانه ها ظرفیتهای مناسب خدمت رسانی اجتماعی است

رسانه ها ظرفیتهای مناسب خدمت رسانی اجتماعی است

هاتف خبر – فرماندار شهرستان رشت در آیین تجلیل از خبرنگاران با اشاره به اینکه “روز خبرنگار” روز قدردانی از زحمات دست اندرکاران رسانه های گروهی است، گفته که همواده جامعه ی رسانه یی را ظرفیت مناسب برای خدمت رسانی به مردم ارزیابی می کند.    به گزارش “هاتف خبر” مهندس سیدمحمد احمدی با اشاره

هاتف خبر – فرماندار شهرستان رشت در آیین تجلیل از خبرنگاران با اشاره به اینکه “روز خبرنگار” روز قدردانی از زحمات دست اندرکاران رسانه های گروهی است، گفته که همواده جامعه ی رسانه یی را ظرفیت مناسب برای خدمت رسانی به مردم ارزیابی می کند.

   به گزارش “هاتف خبر” مهندس سیدمحمد احمدی با اشاره به اینکه مدیران شهرستان رشت باید از ظرفیت و توانمندی خبرنگاران و رسانه های گروهی بهره گیری کنند، گفت: برای شفافیت عملکردها باید ارتباط رسانه های گروهی و مدیران بیش از پیش افزایش یابد.
فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه ۱۷۶ نشریه ی محلی و ۱۱۳ پایگاه خبری و ۱۰۰ دفتر سرپرستی در شهرستان رشت فعالیت می‌کنند، افزود: ۷۰ درصد این موارد در شهر رشت مشغول به فعالیت هستند و از این نظر شهر رشت شهری با غنای فعالیتهای رسانه یی است.

  مهندس احمدی همچنین نقد سازنده ی رسانه ها را در پیشبرد کارها ستود و گفت:  فرمانداری شهرستان رشت از اینگونه نقدها استقبال می کند.

   سیدمحمد احمدی با  اشاره به اینکه با همکاری رسانه های گروهی اتفاقات خوب و ارزنده در شهرستان رشت رخ داده است، گفت: ان شاءالله گزارش کامل اقدامات انجام شده در شهرستان به اطلاع مردم شریف این شهرستان خواهد رسید.

   علیرضا انصاری معاون سیاسی _ اجتماعی فرمانداری شهرستان رشت هم در سخنانی با بیان اینکه کار خبرنگاری، آگاهی بخشی است، گفت: شان، منزلت و شرافت قلم آنقدر ارزشمند است که خداوند در قرآن کریم به آن قسم خورده است.

   وی همچنین افزود: قلم خبرنگاران مسوول و متعهد بالاتر از خون شهیدان دانسته می شود زیرا در برابر جهل و نادانی مجاهدت و تلاش می‌کنند.

   در پایان این برنامه از چندین خبرنگار رسانه های گروهی شهرستان رشت با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.