کد خبر : 17166
تاریخ انتشار : شنبه ۹ تیر ۱۳۹۷ - ۴:۰۹

محصولات و طرحهاي دانش‌بنيان شركتهاي فناور پارك علم و فناوري گيلان در فرابورس رشت عرضه می‌شود

محصولات و طرحهاي دانش‌بنيان شركتهاي فناور پارك علم و فناوري گيلان در فرابورس رشت عرضه می‌شود

هاتف‌خبر – در نشست مديران شركتهاي فناور با مهندس مهرانفر مدير تالار فرابورس گيلان، از عرضه‌ی محصولات و طرحهای دانش‌بنیان شرکتهای فناور پارک علم و فناوری گیلان در فرابورس خبر داده شد.

   هاتف‌خبر – در نشست مديران شركتهاي فناور با مهندس مهرانفر مدير تالار فرابورس گيلان، از عرضه‌ی محصولات و طرحهای دانش‌بنیان شرکتهای فناور پارک علم و فناوری گیلان در فرابورس خبر داده شد.
به گزارش «هاتف‌خبر» از پایگاه اطلاع‌رسانی پارک علم و فناوری استان گیلان با توجه به اقدامات انجام ‌شده در زمینه‌ی فعالیتهای دانش‌بنيان و جذب سرمايه، نشستي با حضور مدیر تالار بورس رشت و با شرکت معاون پشتيباني و برخي از مديران شركتهاي فناور در پارك علم و فناوري استان گيلان در رشت برگزار شد.
مديران برخي از شركتهاي فناور و معاون پشتيباني و مدير بازاريابي پارك علم و فناوري استان گيلان با حضور محمدرضا مهرانفر مدير تالار بورس رشت و مهندس علي آبادي مشاور اقتصادي فرابورس در زمینه‌ی چگونگی حضور شركتهاي فناور و دانش‌بنيان در فرابورس رشت به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداختند.


در اين نشست مدير تالار بورس رشت از تاريخچه‌ی بورس و فرابورس رشت و شرايط حضور در بورس مطالبي بيان كرد و تفاوتهاي بورس و فرابورس را برای حاضران تشريح نمود.
مهندس مهرانفر در زمینه‌ی ورود شركتهاي فناور و نحوه‌ی حضور شركتهاي كوچك و متوسط فناور در فرابورس مطالبي بيان نمود و به چگونگي سرمايه‌گذاري و تامين مالي از طريق صندوقهاي سرمايه‌گذاري پرداخت.
مدير تالار بورس رشت با اشاره به اينكه فرابورس در زمینه‌های فروش اختراع، ارائه‌ی ايده به صورت مستقيم در تابلوی بورس و اجاره‌ی ايده و طرح به صورت زماني، مي‌تواند خدماتي ارائه نموده و بسترهاي لازم را فراهم آورد، گفت: فرابورس فرصتی ایده‌آل و مناسب برای توسعه‌ی فعالیتهای دانش‌بنیان می‌تواند باشد.


در ادامه مديران شركتها در باره‌ی چگونگي ارتباط و فرآيندهاي حضور ايده‌هاي خود در فرابورس صحبت کردند و پاسخهای خود را نیز در این زمینه از مدیر تالار بورس رشت دریافت کردند.
در پايان اين نشست هم مقرر شد به صورت مستمر هر هفته مشاوره‌هايي براي هر يك از شركتهاي فناور مستقر در پارك علم و فناوری استان گیلان به وسیله‌ی کارشناسان فرابورس با هدف حضور در فرابورس رشت، انجام شود و در اين زمینه پيگيريهاي لازم هم به وسیله‌ی پارك علم و فناوری صورت گيرد.
همچنين مقرر شد كارگاه آموزشي تخصصي به وسیله‌ی کارشناسان فرابورس رشت براي علاقه‌مندان و مديران شركتهاي فناور پارك علم و فناوري استان گيلان برگزار گردد.
پارک علم و فناوری استان گیلان در پایان اعلام کرد: علاقه‌مندان و مديران شركتهاي فناور مي‌توانند برای دریافت آگاهیهای بیشتر با مدير بازاريابي مهندس ميرزنده‌دل با شماره تماس ۰۱۳۳۳۴۶۱۸۱۸ تماس بگیرند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.