کد خبر : 16909
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰:۳۱

40 کیلومتر عملیات شبکه‌گذاری گاز در گیلان اجرا شد/ کار گازرسانی در گیلان تا پایان امسال به اتمام می‌رسد

40 کیلومتر عملیات شبکه‌گذاری گاز در گیلان اجرا شد/ کار گازرسانی در گیلان تا پایان امسال به اتمام می‌رسد

   هاتف‌خبر – مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از اجرای 40 کیلومتر عمليات شبکه‌گذاری گاز در ارديبهشت امسال در استان خبر داد. به گزارش «هاتف‌خبر» از روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان، مهندس حسین اكبر گفت: از اين ميزان شبكه‌گذاري 90 درصد در 71 روستاي استان گیلان صورت پذيرفته و بقیه در شهرها و به

   هاتف‌خبر – مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از اجرای 40 کیلومتر عمليات شبکه‌گذاری گاز در ارديبهشت امسال در استان خبر داد.
به گزارش «هاتف‌خبر» از روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان، مهندس حسین اكبر گفت: از اين ميزان شبكه‌گذاري 90 درصد در 71 روستاي استان گیلان صورت پذيرفته و بقیه در شهرها و به صورت حفرات خالی انجام شده است.
وي با اعلام این موضوع که هم‌اکنون بیش از 20 هزار کیلومتر شبکه‌ی گاز در استان وجود دارد، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزیهای به عمل آمده پیش‌بینی می‌شود تا «هفته‌ی دولت» 100 کیلومتر دیگر عملیات شبکه‌گذاری گاز در استان گیلان صورت پذیرد.


مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به اثرات مثبت گازدار شدن شهرها و روستاهای استان گیلان اظهار کرد: گازرسانی گسترده در استان زمینه‌ی رونق کسب و کار کارگاه‌های کوچک و محلی در روستاها و مناطق دوردست را فراهم ساخته است.
مهندس حسین اکبر ابراز اميدواري كرد: تا با گازرساني به روستاهاي باقیمانده بیش از 20 خانوار در قالب فاز دوم پروژه‌ی بند «ق» که قابلیت گازرسانی را دارند، در پايان امسال شاهد اتمام عمليات و توسعه‌ی کمی گازرساني در استان گیلان باشيم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.