کد خبر : 16551
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۶:۵۳

مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان: «مدیریت هزینه» کیفیت خدمت‌رسانی به بیماران را افزایش می‌دهد

مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان: «مدیریت هزینه» کیفیت خدمت‌رسانی به بیماران را افزایش می‌دهد

   هاتف‌خبر – در «هفته‌ی سلامت» امسال به منظور «ترویج سبک زندگی سلامت‌محور» تور خبری به وسیله‌ی اداره‌ی کل بیمه سلامت استان گیلان به مرکز خدمات جامع شهری روستایی توتکابن از توابع شهرستان رودبار برگزار شد. در ارتباط با برگزاری این تور خبری، دکتر علی اکبری مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان گفت: پزشک خانواده

   هاتف‌خبر – در «هفته‌ی سلامت» امسال به منظور «ترویج سبک زندگی سلامت‌محور» تور خبری به وسیله‌ی اداره‌ی کل بیمه سلامت استان گیلان به مرکز خدمات جامع شهری روستایی توتکابن از توابع شهرستان رودبار برگزار شد.
در ارتباط با برگزاری این تور خبری، دکتر علی اکبری مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان گفت: پزشک خانواده به عنوان مدیر درمان خانواده‌ها با سرکشی به موقع به آنان، مسیر درمان بیمه‌شدگان روستایی را سهل و آسان نموده و به شکلی علمی‌تر در کوتاهترین زمان ممکن تحقق می‌بخشد.


وی این مسیر را تنها مسیری عنوان کرد که کمترین هزینه را دارد و گفت: باعث مدیریت هزینه‌ی خانواده و کاهش هزینه‌های بیمه سلامت می‌شود.
مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان اضافه کرد: «دولت تدبیر و امید» اعتقاد دارد که امروز باید خدمات سلامت را در محل کار و محل زندگی مردم ارائه داد تا با اجرای طرح پزشک خانواده این سیاست دولت تحقق یابد.
دکتر علی اکبری ارائه‌ی خدمات مطلوب به بیمه‌شدگان را بسیار مهم و ضروری توصیف کرد و گفت: سازمان بیمه سلامت ایران با توجه به سقف اعتبارات خود در تلاش است تا با روشهای علمی هزینه‌های درمانی را کنترل نموده و کاهش دهد و با استحقاق‌سنجی در راستای مشتریمداری و احترام به بیمارهمواره تاکید داشته و دارد تا خدمات باکیفیت و مطلوب به مردم ارائه شود.
وی افزود: قدر مسلم با اجرای این روشها هم بیماران خدمات باکیفیت دریافت می‌کنند و هم موسسات درمانی دریافتیهایی مطلوب و به‌هنگام خواهند داشت.
دکتر علی اکبری افزود: در استان گیلان نیز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی وهمکاران خوب ما در بیمارستانها این مهم به بهترین شکل ممکن تحقق می‌یابد.
دکتر مهتاب شفاعتی پزشک خانواده‌ی مرکز خدمات جامع شهری و روستایی توتکابن از توابع شهرستان رودبار نیز گفت: در این مرکز یک تیم سلامت متشکل از پزشک، ماما، مراقب سلامت، مراقب سلامت ناظر، واحد بهداشت محیط، واحد بهداشت حرفه‌یی، داروخانه، آزمایشگاه و… حضور دارند که عاشق خدمت به مردم هستند.


وی یادآور شد: جمعیت روستایی زیرپوشش در هشت روستا و هشت خانه‌ی بهداشت مورد مراقبتهای هفتگی و سالانه قرار دارند و هر روز در یکی از خانه‌های بهداشت روستایی بیماران ویزیت می‌شوند.
دکتر شفاعتی از همه‌ی مراجعان و مردم حوزه‌ی کاری خود خواست تا با کاهش و کنترل هزینه‌های درمانی و خودمراقبتی هزینه‌هایی به مراتب کمتر از جیب خود و دولت برای بخش درمان پرداخت نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.