کد خبر : 15883
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲

سالی بدون مرگ خاموش با عبور از مرز یک میلیون مشترک گاز در گیلان

سالی بدون مرگ خاموش با عبور از مرز یک میلیون مشترک گاز در گیلان

    هاتف خبر – مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به ثبت سالی بدون مرگ خاموش در استان، اجرای موفق پروژه های کیفی مختلف مانند پروژه ی خواندن و چاپ همزمان صورتحساب و نیز دریافت تقدیرنامه ی پنج ستاره ی سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت، سال 96 را سالی موفق برای شرکت گاز استان گیلان عنوان نمود.

    هاتف خبر – مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به ثبت سالی بدون مرگ خاموش در استان، اجرای موفق پروژه های کیفی مختلف مانند پروژه ی خواندن و چاپ همزمان صورتحساب و نیز دریافت تقدیرنامه ی پنج ستاره ی سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت، سال 96 را سالی موفق برای شرکت گاز استان گیلان عنوان نمود.

به گزارش “هاتف خبر” از روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان، مهندس حسین اکبر گفت: این شرکت در سال 96 توانست بیش از 600 كيلومتر عمليات شبکه گذاری را انجام دهد و مجموع میزان شبکه و خط تغذیه ی گاز در استان را به بیش از 23 هزار كيلومتر برساند.

  وي ادامه داد: همچنین سال گذشته 16 هزار و ۷۰۰ انشعاب گاز در استان نصب شده که با احتساب آن مجموع انشعابات گاز در استان به بیش از 567 هزار افزایش یافته است.

   مهندس اکبر افزود: این میزان شبکه و انشعابات نیازمند بررسی و نشت یابی مستمر هستند و شرکت گاز گیلان برای تأمین امنیت تأسیسات و تجهیزات خود تا در منازل مشترکین عزیز علاوه بر نشت یابی افزون بر 22 هزار کیلومتر شبکه و خط تغذیه ی گاز در 47 شهر استان، بیش از 500 هزار انشعاب گاز را در سال 96 مورد بازرسی و نشت یابی قرار داده است.

   مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان گفت: در سال 96 با جذب افزون بر 50 هزار مشترک جدید، مجموع مشترکین گاز در گیلان به یک میلیون و 15 هزار مشترک افزایش یافته و متوسط بهره مندی خانوارهای شهری و روستایی استان از نعمت گاز به 97.6 درصد رسید.

   وی افزود: علی رغم جذب مشترکین جدید، مجموع مصرف گاز در سال 96 نسبت به همین مدت در سال پیش از آن تنها پنج درصد افزایش داشته است.

   مهندس اکبر ادامه داد: مصرف گاز در بخش خانگي با وجود افزايش پنج درصدي تعداد مشتركين، بيش از 166 ميليون مترمكعب كاهش یافته كه اين موضوع نشان از نهادينه شدن فرهنگ مصرف بهينه و ايمن گاز طبيعي در سراسر استان دارد.

   مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان افزود: با توجه به صرفه جوييهاي صورت گرفته ی مشتركين فهيم گيلاني، شركت گاز استان گيلان توانست در سال گذشته افزون بر 500 میلیون مترمکعب گاز بیشتر به بخشهای صنعتی و نیروگاهی استان تزریق نماید و این حمایت از صنایع استان نقش مهمی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی ایفا نموده است.

   مهندس حسین اکبر گفت: با وجود بیش از یک میلیون مشترك گاز در گيلان خوشبختانه در سال 96 شاهد مرگ خاموش در استان نبودیم که بر این اساس می توان سال 96 را سالی موفق در زمینه ی اشاعه ی فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در گیلان عنوان نمود.

   وی ادامه داد: این شرکت علاوه بر توسعه ی گازرسانی در استان همراستا با سیاستهای شرکت ملی گاز، در جهت کیفی سازی خدمات نیز اقداماتی مناسب را انجام داده از جمله اجرای پروژه های خواندن و چاپ همزمان صورتحساب، GIS، طرح سفیران انرژی، بهینه سازی مصرف سوخت گرمکن های ایستگاه های تقلیل فشار گاز، مرکز پیام و امداد متمرکز، ایجاد شبکه ی پرسرعت مخابراتی در ادارات گاز استان و …

   مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان افزود: ماحصل این اقدامات و تلاشهای کارکنان گاز گیلان دریافت تقدیرنامه ی پنج ستاره در نخستین جشنواره ی سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران و وزارت نفت شده است.

   وی در پایان ابراز امیدواری نمود: شرکت گاز استان گیلان با تلاش یکایک پرسنل شرکت در اقصی نقاط استان با یادگیری از تجارب ارزیابیهای گذشته درجهت رشد و تعالی سازمانی با هدف افزایش رضایتمندی مشترکین گامهای محکمتری بردارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.