کد خبر : 15189
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۲

برنامه های نوروزی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت تشریح شد

برنامه های نوروزی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت تشریح شد

هاتف خبر – رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت برنامه های فرهنگی و هنری این سازمان در نوروز ۱۳۹۷ را تشریح کرد.

‍  هاتف خبر – رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت برنامه های فرهنگی و هنری این سازمان در نوروز ۱۳۹۷ را تشریح کرد.
به گزارش “هاتف خبر” از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت؛ علیرضا حسنی گفت: در راستای تاکیدات استاندار محترم برای ایجاد شبهای روشن رشت، تاکید شهردار محترم و اعضای محترم شورای اسلامی، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت درجهت ایجاد فضای شاد و مفرح برای گردشگران و شهروندان برنامه های فرهنگی و هنری متعددی را در صورت تحقق اعتبارات لازم در دستور کار خود قرار داده است.


وی از برگزاری جشنواره ی بازیهای بومی – محلی خبر داد و افزود: همچنین جشنواره ی گل و گیاه و نیز ساخت آبشارگل در آستانه ی سال نو برگزار می شود.
علیرضا حسنی خاطر نشان کرد: با مشارکت اداره ی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رشت و شهرداری منطقه ی دو بازارچه ی صنایع دستی در پیاده راه فرهنگی رشت بر پا خواهد شد.
وی جشنواره ی انتخاب زیباترین سفره ی هفت سین، برنامه ی آوای نوروز، دیدار با خانواده های شهدای جنگ تحمیلی و مدافع حرم، مسابقه ی عکاسی از جاذبه های گردشگری رشت برای گردشگران، تاتر خیابانی، برنامه ی شبهای رشت، نوروزی خوانی در نوروز را از دیگر برنامه های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت عنوان کرد.


رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت از چاپ 15 هزار نقشه و دفترچه ی گردشگری خبر داد و گفت: همچنین از نقشه ی گردشگری رشت بر پایه ی QR CODE نیز رونمایی می شود.
وی در ادامه گفت: در تعطیلات نوروز “جشن امی محله” همچون سال گذشته در محلات مناطق پنجگانه ی رشت با مشارکت هنرمندان شهرمان برگزار می شود تا شور و نشاط در محلات افزایش یابد.
حسنی از برپایی کیوسکهای اطلاع رسانی گردشگری در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت خبر داد و افزود: در تعطیلات نوروز راهنمای گردشگری در پیاده راه فرهنگی حضور دارند و اطلاع رسانی و راهنمایی لازم به گردشگران را انجام می دهند.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت اعلام کرد: به اولین مسافران نوروزی که به شهر رشت وارد می شود، هدایایی به رسم یادبود تقدیم خواهد شد.
حسنی همچنین مطرح کرد: بازار هنر نیز در تعطیلات نوروز هر شب از ساعت 22 تا پاسی از شب در پیاده راه فرهنگی برپا خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: در 10 و 11 فروردین به مناسبت ولادت باسعادت مولی الموحدین حضرت علی(ع)، روز پدر و روز جمهوری اسلامی نیز آیین جشن و نورافشانی برگزار خواهد شد.
وی همچنین از برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری در خانه ی میرزا همزمان با بازدید گردشگران از این خانه ی تاریخی خبر داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.