کد خبر : 14944
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰

اختصاص ۱۶ خودرو برای مراکز آموزش فنی و حرفه یی گیلان

اختصاص ۱۶ خودرو برای مراکز آموزش فنی و حرفه یی گیلان

هاتف خبر – مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان از اختصاص و تحویل 16 دستگاه خودروی سواری برای تجهیز کارگاه های اتومکانیک مراکز آموزش فنی و حرفه یی استان گیلان خبر داد.

   هاتف خبر- مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان از اختصاص و تحویل 16 دستگاه خودروی سواری برای تجهیز کارگاه های اتومکانیک مراکز آموزش فنی و حرفه بی استان خبر داد.

   به گزارش “هاتف خبر”  از روابط عمومی اداره ی کل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان، در راستای به روزرسانی تجهیزات کارگاه های آموزشی اتومکانیک مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان 16 دستگاه خودرو سواری، تهیه و برای آموزش حرفه های مرتبط با اتومکانیک در اختیار مراکز آموزش فنی و حرفه یی گیلان قرار گرفت.

   مهندس رحیم عطایی پور مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان در توضیح این خبر اظهار نمود: تخصیص این خودروها در راستای اجرای برنامه های جدید سازمان آموزش فنی و حرفه ای مبنی بر به روزرسانی و تجهیز کارگاه های آموزشی اتومکانیک سراسر کشور با توجه به سهم این حرفه در بازار اشتغال کشور صورت پذیرفته است.

   مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان با اشاره به رابطه ی مهارت آموزی و اشتغال بر ارتباط هر چه بیشتر این اداره ی کل با صنایع و صنوف بر اساس نیازسنجی آموزشی تأکید نمود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.