کد خبر : 14798
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱

وزارت ورزش و جوانان با استعفای خادم مخالف است

وزارت ورزش و جوانان با استعفای خادم مخالف است

هاتف خبر – معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در واکنش به استعفای رسول خادم گفت: ما این خبر را از طریق رسانه‌ها شنیده‌ایم و قطعا” با استعفای خادم مخالف هستیم.

هاتف خبر – معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در واکنش به استعفای رسول خادم گفت: ما این خبر را از طریق رسانه‌ها شنیده‌ایم و قطعا” با استعفای خادم مخالف هستیم.
به گزارش “هاتف خبر” محمدرضا داورزنی در گفت‌وگو با “ایسنا” درباره ی استعفای رسول خادم با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان با این استعفا مخالف است، افزود: خادم باید سفت و سخت به کار خود ادامه دهد و من امیدوارم او در تصمیمی که گرفته تجدید نظر کند. رسول خادم از سرمایه‌های کشتی کشور و از مدیران لایق کشتی ایران است.
داورزنی در ادامه افزود: ما باید حتما” با او صحبت کنیم تا اگر دغدغه و نگرانی در رابطه با تصمیم او وجود داشته برطرف شود. راه حل این موضوع و هر مشکلی باید با منطقی‌ترین راه برطرف شود. استعفا راه حلی مناسب برای برون رفت از این مشکل نیست.

معاون ورزش قهرمانی در ادامه تاکید کرد:‌ اگر مشکلی وجود دارد همه باید با هم کمک کنیم تا راه حل آن را پیدا کنیم. اگر بخواهیم استعفا بدهیم و میدان را خالی کنیم درست نیست. قطعا” رسول خادم نیز نمی‌خواهد که میدان خالی شود. شاید او اینگونه فکر کرده که اگر برود به کشتی کمک می‌کند اما قطعا” این تصمیم او به نفع ورزش کشور و کشتی ایران نیست.

وی در ادامه اظهار کرد: ما باید کمک کنیم تا دغدغه ی او که باعث استعفایش شده برطرف شود و فضای کار بهتر برای او و موفقیت بیشتر کشتی در آینده فراهم گردد.

داورزنی با تاکید بر اینکه مخالف استعفای خادم است خاطر‌ نشان کرد: قطعا” وزارت ورزش با این استعفا مخالف است و ما نیز این را از طریق سایتها شنیده‌ایم. امیدوارم رسول خادم به عنوان یکی از سرمایه‌ها و مدیران لایق کشور در تصمیم خود تجدید نظر کند. نمی خواهیم مدیران خوب همچون خادم را از دست بدهیم و نظر آقای سلطانی فر نیز همین است. همچنین استعفای دیگر اعضای جامعه ی کشتی را هم شنیده ام و از آنها می خواهم با حوصله و بردباری بیشتر موضوع را دنبال کنند تا کشتی لطمه نخورد.

وی گفت: در باره ی موضوع رویارو نشدن کشتی گیران ما با رژیم اشغالگر قدس و مشکلاتی که به همین خاطر گریبان کشتی ایران را گرفته و کشتی گیر و مربی محروم شده اند، باید گفت که 40 سال است که این موضوع را داریم و فقط مربوط به کشتی نیست بلکه مربوط به کل ورزش است.
داورزنی تاکید کرد: در این زمینه باید راهکاری مناسب بیاندیشیم که هم عزت نظام حفظ شود و هم حقی از نظام ضایع نشود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.