کد خبر : 14815
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲

آمار و فناوری اطلاعات بخش سلامت، سنگ بنای هر برنامه و ساختار است

آمار و فناوری اطلاعات بخش سلامت، سنگ بنای هر برنامه و ساختار است

هاتف خبر – به مناسبت فرا رسیدن “روز مهندس” نخستین گردهمایی استانی کارشناسان آمار و فناوری اطلاعات بخش سلامت در دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.

هاتف خبر – به مناسبت فرا رسیدن “روز مهندس” نخستین گردهمایی استانی کارشناسان آمار و فناوری اطلاعات بخش سلامت در دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.
به گزارش “هاتف خبر” از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)، دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک در نخستین گردهمایی استانی کارشناسان آمار و فناوری اطلاعات بخش سلامت گیلان، از آمار و فناوری اطلاعات به عنوان سنگ بنای هر برنامه و ساختار در بخش سلامت یاد کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خ مات بهداشتی – درمانی استان گیلان با تبیین خط مشی تعیین شده در برنامه ی راهبردی دانشگاه، گفت: امروز دانشگاه علوم پزشکی گیلان به بهینه سازی و پایداری منابع مالی و منابع انسانی به عنوان یک هدف استراتژیک می نگرد که موفقیت این دو بدون توسعه ی خدمات الکترونیک امکانپذیر نخواهد بود.
وی با اشاره به این مطلب که استحکام و پایداری ساختارهای دانشگاه وابسته به حوزه ی IT است، تصریح کرد: هدفمند کردن مدیریت IT دانشگاه در راستای ارتقای سلامت مردم از برنامه های دانشگاه علوم پزشکی گیلان است.

دکتر یوسف زاده چابک زیرساختهای مربوط به IT و حلقه ی ارتباطی نظام شبکه را از جمله مشکلات پیشرو عنوان کرد و افزود: با تامین منابع و اعتبارات، می توان زیرساختهای ضروری که پیش نیاز توسعه ی فناوری اطلاعات است، شکل بگیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ارتقای کیفی نیروی انسانی مستعد را ضامن موفقیت اجرایی بخش آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان عنوان کرد و دستیابی به خدمات الکترونیک را مهمترین برنامه ی فناوری اطلاعات برشمرد.

در این برنامه دکتر جمشید محمدی معاون توسعه ی مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز با قدردانی از تلاشگران بخش آمار و اطلاعات دانشگاه، ساماندهی، انضباط در زمینه ی مالی –
اداری و اصلاح فرایندها را از جمله اقدامات مهم در دانشگاه علوم پزشکی گیلان عنوان کرد و مهندس متین رمضانی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان هم با اشاره به تاریخچه ی این مدیریت، اظهار نمود: بر اساس برنامه ی راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(توسعه ی خدمات سلامت) مایه ی افتخار مدیریت آمار و اطلاعات دانشگاه است که همگام با دیگر واحدهای تابعه در جهت ارتقای سطح سلامت جامعه گام بر می دارد.
این همایش به همت مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان و با حضور ریاست دانشگاه، معاونان و مسوولان و کارشناسان آی تی واحدهای تابعه ی دانشگاهعلوم پزشکی، در تالار همایش معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد و در این برنامه از پیشکسوتان، مدیران پیشین و کارمندان نمونه ی این بخش با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.