کد خبر : 14063
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲

مدیر کل بیمه سلامت گیلان: هدف طرح توانمندسازی، ترویج گفتمان جامعه با بیمه‌شدگان است

مدیر کل بیمه سلامت گیلان: هدف طرح توانمندسازی، ترویج گفتمان جامعه با بیمه‌شدگان است

هاتف‌خبر – مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان تاکید کرد: هدف از اجرای طرح توانمندسازی، ترویج گفتمان با بیمه‌شدگان سازمان بیمه سلامت ایران در جامعه است.

   هاتف‌خبر – مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان تاکید کرد: هدف از اجرای طرح توانمندسازی، ترویج گفتمان با بیمه‌شدگان سازمان بیمه سلامت ایران در جامعه است.
دکتر علی اکبری مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان هفته‌ی گذشته در دیدار با مهندس امیر جانبازی فرماندار شهرستان لاهیجان گفت هدف تاجرای طرح وانمندسازی را ترویج گفتمان با بیمه‌شدگان در جامعه دانست.


به گزارش «هاتفخبر» از روابط عمومی اداره‌ی کل بیمه سلامت استان گیلان، وی در این نشست افزود: امروز یکی از اهداف بزرگ سازمان بیمه سلامت ایران اجرای طرح توانمندسازی بیمه‌شدگان است و ما قصد داریم تا با اجرای این طرح سبب افزایش سطح دانش بیمه‌یی، از حقوق همه‌ی بیمه شدگان صیانت نموده و پاسخگوی مطالبات بهینه‌ی مردم از نظام بیمه سلامت باشیم.
مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان سپس یادآور شد: در اجرای این طرح با جلب مشارکت اجتماعی همیاران بیمه سلامت در صندوق روستایی، کیفیت و کمیت خدمات بهداشتی و درمانی در روستاها و همچنین شهرهای با جمعیت کمتر از ۲۰ هزار نفر از طریق بالا بردن سطح آگاهی بیمه‌شدگان ارتقا خواهد یافت که در این راستا نقش دهیاران نیز بسیار مهم است.
در این دیدار دکتر علی اکبری با تبریک انتصاب امیر جانبازی به عنوان فرماندار شهرستان لاهیجان، عملکرد اداره‌ی کل بیمه سلامت استان گیلان را نیز به طور مختصر تشریح کرد.
وی در سخنان خود در تشریح برنامه‌های اداره‌ی کل بیمه سلامت استان گیلان وضعیت شهرستان لاهیجان را از نظرشاخصهای بیمه‌یی مطلوب عنوان نمود و در باره‌ی اعتبارات درمانی اختصاص یافته به این شهرستان نیز توضیحاتی ارائه کرد.
بر پایه‌ی این گزارش سپس فرماندار شهرستان لاهیجان با قدردانی از تلاشهای مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان و ریاست اداره‌ی بیمه سلامت شهرستان لاهیجان با مهم توصیف کردن این طرح از دهیاران خواست در اجرای آن نهایت همکاری را بنمایند.
جانبازی خاطر نشان کرد: دهیاران به عنوان حلقه‌ی ارتباطی مردم و بیمه‌شدگان می‌توانند در اجرای هر چه بهتر این طرح همکاری بسیار سودمند داشته باشند.
.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.