هاتفخبر – سامانهی دریافت، انعکاس و پیگیری رسیدگی به شکایات متقاضیان صدور مجوزهای کسب و کار ایجاد و راهاندازی گردیده است.
هاتفخبر – سامانهی دریافت، انعکاس و پیگیری رسیدگی به شکایات متقاضیان صدور مجوزهای کسب و کار ایجاد و راهاندازی گردیده است. بر پایهی گزارش «هاتفخبر» روابط عمومی ادارهی کل تامین اجتماعی استان گیلان با اعلام این خبر افزود: بر اساس ابلاغ دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گیلان، سامانهی دریافت، انعکاس و پیگیری رسیدگی به شکایات متقاضیان صدور مجوزهای کسب و کار «سامانهی دادور» را «مرکز ملی پایش محیط کسب و کار کشور» و به استناد مادهی ٩ تصویبنامهی ابلاغی مربوطه از ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور پیادهسازی و راهاندازی کرده است.
بر پایهی این گزارش این اقدام به دنبال فرایندهای کاری در سال اقتصاد مقاومتی و همسو با نهضت پاسخگویی صورت گرفته و متقاضیان میتوانند با مراجعه به نشانی WWW.BEMCENTER.ir نسبت به ثبت شکایت خود اقدام نمایند. پاسخگونبودن دستگاه اجرایی در زمان تعیین شده، اخذ هزینهی بیش از تعرفه، انطباق نشدان مدارک استعلام شده با قوانین، نبود شفافیت لازم در پاسخ ارائه شده، درخواست مدارک مازاد بر آنچه در پایگاه اطلاعرسانی آمده و … از مواردی است که متقاضیان میتوانند شکایات خود به آنها را در این سامانه به ثبت برسانند. شایان گفتن است به منظور فرهنگسازی و اطلاعرسانی این مهم همهی دستگاههای اجرایی در فضای کسب و کار موظف به انعکاس مناسب در جهت معرفی این سامانه هستند.
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.