هاتف خبر – در کارگاه «ارزیابی درونی و تدوین برنامه های بهبود کیفیت گروه آموزشی» که با حضور مدیران گروه های آموزشی روزهای چهارم و پنجم بهمن ماه ۱۳۹۶ در “تالار حکمت” برگزار شد بر حرکت گروه های آموزشی دانشگاه در راستای سند راهبردی توسعه تاکید شد.
هاتف خبر – در کارگاه «ارزیابی درونی و تدوین برنامه های بهبود کیفیت گروه آموزشی» که با حضور مدیران گروه های آموزشی روزهای چهارم و پنجم بهمن ماه ۱۳۹۶ در “تالار حکمت” برگزار شد بر حرکت گروه های آموزشی دانشگاه در راستای سند راهبردی توسعه تاکید شد. به گزارش “هاتف خبر” دکتر احمد رضی رئیس دانشگاه گیلان در این برنامه با بر شمردن اهمیت نظارت و ارزیابی عملکردها و هنچنین ترویج فرهنگ ارزیابی، برنامه محوری گروه های آموزشی را یکی از راه های ارتقای کیفیت آموزش و پژوهش دانشگاه دانست و با توجه به تصویب سند راهبردی توسعه ی دانشگاه گیلان از مدیران خواست تا برنامه های توسعه و ارتقای گروه های آموزشی را مطابق با این سند تنظیم نمایند. دکتر مهرداد محمدی مدیر دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه گیلان هم برنامه های این دفتر در زمینه ی ارزیابی و تضمین کیفیت و اهمیت و ضرورت انجام ارزیابیهای درونی گروه ها و برنامه ی کارگاه را تشریح کرد.
دکتر نیستانی مدیر نظارت و ارزیابی دانشگاه های دولتی مرکز نظارت و ارزیابی وزارت علوم، تحقیقات و فناودی هم با قدردانی از حضور رئیس دانشگاه گیلان و مشارکت مدیران گروه ه در این برنامه به تبیین و تشریح برنامه ی مرکز نظارت برای بسط و گسترش فرهنگ ارزیابی، به ویژه ارزیابی درونی پرداخت و به معیارهای کیفی و شیوه های علمی و عملی ارزیابی درونی برای تدوین برنامه های بهبود کیفیت آموزشی گروه ها اشاره کرد. سپس برای آشنایی مدیران گروه ها با شیوه های عملی فرآیند ارزیابی درونی، برنامه ی کارگاه با تشکیل دو کارگروه تخصصی دنبال شد و حاضران به بحث، بررسی، تبادل نظر و انتقال تجارب و برشمردن مشکلات، تنگناها و مسائل مختلف گروه های آموزشی خود، پرداختند و برای هر یک، راه حلهای عملی و کاربردی ارائه دادند.
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.