کد خبر : 13622
تاریخ انتشار : شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰

مدیر کل کمیته‌ی امداد در «بیمارستان پورسینا» عنوان کرد: ۳۲۶ پرستار گیلانی حامی یتیمان استان هستند

مدیر کل کمیته‌ی امداد در «بیمارستان پورسینا» عنوان کرد: ۳۲۶ پرستار گیلانی حامی یتیمان استان هستند

هاتف‌خبر – مدیرکل کمیته‌ی امداد استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن «روز پرستار» با حضور در «بیمارستان پورسینای رشت» با شماری از پرستاران این بیمارستان که حامی یتیمان هستند؛ دیدار‌و گفت‌وگو نمود و از تلاشهای آنها در این زمینه قدردانی کرد.

   هاتف‌خبر – مدیرکل کمیته‌ی امداد استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن «روز پرستار» با حضور در «بیمارستان پورسینای رشت» با شماری از پرستاران این بیمارستان که حامی یتیمان هستند و همچنین دکتر سید مهدی ضیاء ضیابری رئیس بیمارستان دیدار‌ و گفت‌وگو نمود و از تلاشهای آنها در این زمینه قدردانی کرد.
علیرضا محمدی با قدردانی از تلاشهای جامعه‌ی پرستاری استان گفت: ارزش معنوی کار پرستار با مادیات قابل ‌مقایسه نیست و در سخنان امامان معصوم(ع) هم خدمت به همنوعان، از بهترین عبادتها و ارزشهای انسانی شمرده ‌شده است.


محمدی درباره‌ی سختی کار پرستاران نیز گفت: تنها کسانی می‌توانند به شغل پرستاری و مراقبت از بیماران بپردازند که از انگیزه‌یی بسیار فراوان، قدرت تحمل، دلسوزی و بردباری بهره‌مند باشند و جامعه‌ی پرستاری ایران با داشتن چنین خصیصه‌هایی است که به بیماران و نیازمندان خدمت می‌کند.
مدیرکل کمیته‌ی امداد استان گیلان با بیان اینکه 326 پرستار گیلانی از حامیان ایتام استان هستند، افزود: دعا از زبان ایتام به استجابت نزدیکتر است و بی‌شک کمک و توجه به یتیمان جلب رضایت الهی را به دنبال خواهد داشت.
وی به کمک حامیان حقوقی ایتام گیلانی هم اشاره کرد و ادامه داد: هر بیمارستان، سازمان یا نهاد به‌صورت گروهی حامی تعدادی از ایتام می‌شوند و ماهانه مبلغی را جمع‌آوری و به‌حساب آنها واریز می‌کنند.
محمدی با قدردانی از کمکهای موسسه خیریه‌ی« امید رشت» به ایتام، افزود: بر اساس تفاهمنامه‌ی منعقدشده بین کمیته‌ی امداد گیلان با این مؤسسه، قرار شده است تا حمایت ۱۰۰ یتیم را به عهده بگیرند.
شایان گفتن است هم‌اکنون ۱۰ هزار یتیم و فرزند محسنین زیر پوشش کمیته‌ی امداد استان گیلان هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.