کد خبر : 13665
تاریخ انتشار : شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰

رئیس جدید «بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت» معرفی شد

رئیس جدید «بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت» معرفی شد

هاتف‌خبر – با برگزاری آیین معارفه‌ی سرپرست جدید «بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت» از تلاشهای ١٠ ساله‌ی دکتر قدسی قدردانی گردید.

   هاتف‌خبر – با برگزاری آیین معارفه‌ی سرپرست جدید «بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت» از تلاشهای ١٠ ساله‌ی دکتر قدسی قدردانی گردید.
به گزارش «هاتف‌خبر» از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان با حضور جمع پرشماری از کارکنان از ۱۰ سال خدمات ارزنده‌ی دکتر قدسی به عنوان رئیس «بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت» قدردانی شد و دکتر غفاری به عنوان سرپرست این بیمارستان معرفی گردید.


دکتر محمدحسین شهدی‌نژاد مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان در آیین معارفه‌ی سرپرست جدید با قدردانی از تلاشهای ارزشمند دکتر قدسی که موجب تغییرات شگرف در این بیمارستان همچون اجرای طرح ارتقای هتلینگ، نصب و راه‌اندازی سی‌تی اسکن و ام. آر.آی و کسب بالاترین امتیاز در اعتبارسنجی در چندین سال متوالی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شد؛ اظهار نمود: نیروی انسانی با ارزشترین داشته‌های هرسازمان است.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان سپس ابراز امیدواری نمود تا دکتر قدسی هم با توانمندی خود پس از کسب تخصص باز هم منشای خیر برای سازمان تامین اجتماعی و بیمه‌شدگان عزیز شود.
دکتر شهدی‌نژاد رئیس جدید این بیمارستان را مدیری با توانایهای ویژه معرفی نمود و افزود: دکتر غفاری با ویژگیهای مثبت و پیگیریهای خاص خودش بهترین گزینه‌یی بود که همه‌ی همکاران متفق‌القول بودند که ایشان می‌تواند مسیر ارتقای کمی و کیفی رشد «بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت» را به طور مستمر ادامه دهد.
سپس دکتر قدسی اهم در سخنانی ظهار نمود: هرکس باید به کمال خودش در زمان و مکانی که برایش تقدیر شده برسد.


وی تلاشهای خود را در زمان تصدی ریاست بیمارستان، کمک به رساندن همکاران به کمال مطلوب خود توصیف کرد و ادامه داد: تنها راه رسیدن به کمال عشق و محبت است و این محبت نیرویی است که هزاران نفر را به حرکت در می‌آورد.
دکتر قدسی موفقیتهای به دست آمده در «بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت» را مدیون تلاشهای همکاران خود دانست و بیان نمود: در این مدت سعی کرده‌ام فاصله‌ها را با ایجاد فضای دوستی و محبت به حداقل برسانم.
شایان گفتن است دکتر غفاری سرپرست جدید بیمارستان هم در سخنانی با ابراز امیدواری از اینکه بتواند با همفکری و همدلی موجود بین همکاران بیمارستان مسیر رشد و توسعه و ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات را ادامه دهد، گفت: راه نیل به این هدف را استفاده از تمام تواناییهای همکاران می‌دانم.
وی ابراز امیدواری نمود تا بتواند با تلاش و هفکری همکاران موجب افزایش میزان رضایتمندی پرسنل، بیماران و همراهان بیمار باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.