کد خبر : 13412
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶

کارکرد کارگزاریهای تامین اجتماعی توسعه می‌یابد

کارکرد کارگزاریهای تامین اجتماعی توسعه می‌یابد

هاتف‌خبر – مدیرکل امور کارگزاریهای رسمی سازمان تامین اجتماعی در بازدید از استان گیلان گفت: فرآیندهایی جدید را برای واگذاری به کارگزاریها تامین اجتماعی در برنامه‌ی عملیاتی سال آینده پیش‌بینی نموده‌ایم.

   هاتف‌خبر – مدیرکل امور کارگزاریهای رسمی سازمان تامین اجتماعی در بازدید از استان گیلان گفت: فرآیندهایی جدید را برای واگذاری به کارگزاریها تامین اجتماعی در برنامه‌ی عملیاتی سال آینده پیش‌بینی نموده‌ایم.
بر پایه‌ی گزارش «هاتف‌خبر» مدیرکل امور کارگزاریهای سازمان تامین اجتماعی که برای بازدید از سامانه‌ی نرم‌افزاری طراحی شده و مستقر در شعبه‌ی ویژه‌ی شهر صنعتی رشت به گیلان سفر نمود با حضور در واحدهای مختلف و دیدار با همکاران خود از نزدیک با بخشهای مختلف این پورتال آشنا شد و در جریان چگونگی ارائه‌ی تعهدات با تکیه بر الگوی خدمات غیرحضوری از طریق این بستر جدید که فراتر از دامنه‌ی امکانات اینترنتی سازمان توسعه‌یافته است، قرار گرفت.
محمد قوامی در ادامه‌ی برنامه‌های سفر یکروزه‌ی خود به استان گیلان، از کارگزاری رسمی شعبه‌ی یک رشت نیز بازدید نمود و با پرسنل و مسوول این مجموعه به تبادل نظر و گفت‌وگو پرداخت.


مدیرکل کارگزاریهای رسمی تامین اجتماعی با اشاره به اینکه فضاهای موجود باید ظرفیت واگذاری فرآیندهای جدید را داشته باشند اظهار نمود: باید فراتر از امور سیستمی، برای کارهای میدانی در حوزه‌ی کارگزاریها به صورت هدفمند برنامه داشته باشیم.
وی با بیان اینکه انجام بازرسیهای کارگاهی و پیگیری مطالبات را در برنامه‌ی عملیاتی سال آینده کارگزاریها پیش‌بینی نموده‌ایم افزود: سه موضوع انجام امور مشاوره‌یی، پیگیری مطالبات و بازرسیها را برای امکانسنجی و نحوه‌ی اجرا به هیأت منتخبان کارگزاریها اعلام نموده‌ایم تا نقطه‌نظرات و دیدگاه‌ها در این بخشها تجمیع شده و از طریق رایزنی با واحدهای تخصصی بتوانیم واگذاری این امور را در دستور کار قرار دهیم.
قوامی با تاکید بر ضرورت انتقال پیشنهادهای استانها به ستاد مرکزی، از اقدامات صورت گرفته در کارگزاریها و فعالیتهای دست‌اندرکاران این بخش قدردانی و سپاسگزاری نمود.
در پایان این بازدید هم در آیینی ویژه از رابط کارگزاریهای تامین اجتماعی استان گیلان به پاس تلاشها و ارتباط خوبش با این سازمان با اهدای لوح سپاس و هدیه ای قدردانی شد.
شایان گفتن است اداره‌ی کل تامین اجتماعی استان گیلان هم‌اکنون پنج کارگزاری رسمی فعال در شهرهای رشت، لاهیجان و بندرانزلی دارد و به دنبال برگزاری آزمون اعطای مجور تاسیس و سپری کردن مراحل اداری، تا پایان امسال تعداد کارگزاریها با تسری به شهرهای جدید به ١٠ کارگزاری رسمی افزایش خواهد یافت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.