کد خبر : 13130
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱

سامانه‌ی تلفني اختصاصي پرداخت صورتحساب گاز راه‌اندازي مي‌شود

سامانه‌ی تلفني اختصاصي پرداخت صورتحساب گاز راه‌اندازي مي‌شود

هاتف‌خبر – روز دوشنبه ‌ی گذشته بیستم آذر ماه امسال شانزدهمين نشست رسيدگي به شكايات شرکت گاز استان گیلان به رياست مهندس حسین اكبر مديرعامل این شركت گاز برگزار شد و با اعلام یک خبر جدید همراه گشت.

   هاتف‌خبر – روز دوشنبه ‌ی گذشته بیستم آذر ماه امسال شانزدهمين نشست رسيدگي به شكايات شرکت گاز استان گیلان به رياست مهندس حسین اكبر مديرعامل این شركت گاز برگزار شد و با اعلام یک خبر جدید همراه گشت.
به گزارش «هاتف‌خبر» از روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان در اين نشست مهندس اكبر مهمترين هدف شركت گاز را كسب رضايت حداكثري مشتركين عنوان نمود و از افزايش سطح كيفي خدمات در مجموعه‌ی این شركت با اجراي پروژه‌هاي كيفي مختلف خبر داد.


وي اظهار نمود: راه‌اندازي سامانه‌ی تلفني اختصاصي شركت گاز استان گيلان در بستر سامانه‌ی 3414 در جهت افزايش سطح رضايتمندي مشتركين عزيز يكي از اهداف كيفي مهم شركت است و از همه‌ی همكاران مي‌خواهم در جهت تسريع روند اجراي اين مهم تلاش نمايند.
مديرعامل شركت گاز استان گيلان در پایان بر لزوم استفاده از تمام نيروهاي كنتورخوان، گازبان، امداد و وصول مطالبات از كارت شناسايي و لباس فرم تاكيد نمود.
در ادامه‌ی این نشست گزارش بررسي شكايات و پيشنهادهای آبانماه 96 به سمع و نظر اعضاي كميته‌ی شكايات رسانده شد و علاوه بر این موضوعات، مقرر گرديد تا درباره‌ی درج مهلت پرداخت و تاريخ دوره در صورتحسابهاي ارسالي از سامانه‌ی پيامكي 30000194 اقدام لازم صورت گيرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.