کد خبر : 13043
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲

اجرای طرح تفکیک کاغذ از مبدا در دبستانی در رشت

اجرای طرح تفکیک کاغذ از مبدا در دبستانی در رشت

هاتف خبر – جمعیت زنان و جوانان حافظ محیط زیست استان گیلان با همکاری کل حفاظت محیط زیست گیلان، طرح آموزشی تفکیک کاغذ از مبداا را در دبستان حضرت رقیه ی امین الضرب رشت اجرا می کند.

هاتف خبر – جمعیت زنان و جوانان حافظ محیط زیست استان گیلان با همکاری کل حفاظت محیط زیست گیلان، طرح آموزشی تفکیک کاغذ از مبدا را در دبستان حضرت رقیه ی امین الضرب رشت اجرا می کند.


به گفته ی تهمینه شمشادی فعال محیط زیست و مدیر عامل این‌جمعیت روزهای سه شنبه هر هفته با برنامه های آموزشی محیط زیستی برای دانش آموزان به اجرا در می آید.
وی گفت: روزهای سه شنبه هر هفته به مدت 5 ساعت کارشناسان ما با متدها و مدلهای جدید آموزشی تلاش می کنند تا مفاهیم زیست محیطی و تفکیک زباله و کاغذ از مبدا را به دانش آموزان انتقال دهند.
تهمینه شمشادی در زمینه ی انتخاب این دبستان برای اجرای طرح یاد شده؛ گفت: دبستان حضرت رقیه ی رشت یکی از دبستانهای خوب دولتی است که امکانات آموزشی مناسبی دارد.
وی علاقه مندی خردسالان را برای اجرای طرح تفکیک کاغذ از مبدا بسیار زیاد و قابل توجه عنوان کرد و گفت: امیدواریم سازمان مدیریت پسماندهای رشت سطلهای مخصوص جمع آوری کاغذ را در اختیار ما قرار دهد تا ما در کلاسها از آنها استفاده کنیم.


مدیرعامل جمعیت زنان و جوانان حافظ محیط زیست در ادامه با اشاره به اینکه خردسالان و کودکان پتانسیلی مناسب برای انتقال مفاهیم محیط زیستی دارند؛ گفت: دبستان حضرت رقیه از دبستانهای پایه ی اول دوره ی ابتدایی است که دانش آموزان کلاسهای اول و دوم و سوم در آن تحصیل می کنند و انتقال مفاهیم آموزشی محیط زیستی به همین خردسالان برای رسیدن به جامعه یی با فرهنگ حفاظت از محیط زیست می تواند موثر باشد.
وی با اشاره به اینکه این تشکل به سهم خود در زمینه ی فرهنگسازی و آموزش در جامعه تلاش می کند؛ اقدامات گروه ها و تشکلهای محیط زیستی را برای انتقال مفاهیم زیست محیطی به قشرهای مختلف جامعه موثر دانست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.