کد خبر : 13008
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۳:۴۴

ثبت 197 میلیون تردد در محورهای گیلان در شش ماه

ثبت 197 میلیون تردد در محورهای گیلان در شش ماه

هاتف‌خبر – مدير كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گيلان در ششماهه‌ی نخست امسال افزون بر ۱۹۷ میلیون تردد خودرو در محورهای گیلان به ثبت رسیده است.

   هاتف‌خبر – مدير كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گيلان در ششماهه‌ی نخست امسال افزون بر ۱۹۷ میلیون تردد خودرو در محورهای گیلان به ثبت رسیده است.
مهندس محمدرضا نازک‌کار با اعلام اين خبر افزود: طبق آمار دریافتی از 37 سامانه‌ی ترددشمار نصب شده‌ی اداره‌ی کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان (در 74 محور رفت و برگشت) در راه‌های استان در طول شش ماهه‌ی نخست امسال 197 میلیون و 588 هزار و 438 تردد در راه‌های استان گیلان ثبت گردیده که از این میزان، 9 میلیون و 148 هزار و 634 دستگاه ورودی به استان و 9 میلیون و 15 هزار و 661 دستگاه خروجی از استان و 179 میلیون و 424 هزار و 143 دستگاه تردد در دیگر محورهای استان گیلان صورت پذیرفته است.


این مقام مسوول با اشاره به آمارمقایسه‌یی نظير به نظير ششماهه‌ی نخست امسال نسبت به همین مدت در سال پیش توضیح داد: بررسی آمار یاد شده بیانگر افزایش22 درصدی تردد در محورهای استان گیلان است.
مهندس نازک‌کار سپس خاطر نشان نمود: در این مدت از 74 محور رفت و برگشت در راه‌هاي استان گیلان محور آستانه – لاهیجان با شش میلیون و 375 هزار و 188 دستگاه، محور لاهیجان – آستانه با شش میلیون و 287 هزار و 394 دستگاه و محور رشت – خمام با شش میلیون 165 هزار و 814 دستگاه بيشترين تردد را داشته‌اند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان در ادامه افزود: استان گيلان در ششماهه‌ی نخست امسال از نظر میزان جريان تردد پنجمین استان پرتردد كشور بوده است.
توضيح اینکه منظور از محورهاي ورودي و خروجي استان شش محور اصلي آزادراه لوشان- قزوين، جاده‌ی قديم لوشان- قزوين، منجيل- طارم، چابكسر- رامسر، آستارا- اردبيل و خلخال- اسالم است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.