کد خبر : 12728
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱

هلال احمر کمکهای مردم نوعدوست گیلان را جمع‌آوری می‌کند

هلال احمر کمکهای مردم نوعدوست گیلان را جمع‌آوری می‌کند

هاتف‌خبر – مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: در سه روز گذشته 72 میلیون تومان کمکهای نقدی گیلانیهای نوعدوست دررشت و شهرستانهای استان برای ارسال به مناطق زلزله‌زده جمع‌آوری شده است.

   هاتف‌خبر – مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: در سه روز گذشته 72 میلیون تومان کمکهای نقدی گیلانیهای نوعدوست دررشت و شهرستانهای استان برای ارسال به مناطق زلزله‌زده جمع‌آوری شده است .
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان، مهدی ولی‌پور افزود: کمکهای غیر نقدی مردم عزیز گیلان نیز شامل بیش از 15 هزار و ۵۰۰ بسته مواد غذایی خشک، ششهزار ست بهداشتی، چهار هزار و ۵۶۰ کیلو خشکبار، 50 هزار باکس آبمعدنی، سه هزار و ۱۴۷ تخته پتو، 752 قوطی شیر خشک، بیش از 14 هزار قوطی کنسرو و 962 ثوب لباس جمع‌آوری شده است.


وی با قدردانی و سپاسگزاری از مشارکت خوب مردم استان گیلان گفت: 87 پایگاه جمعیت هلال احمر در رشت و شعب هلال احمر گیلان آماده‌ی جمع‌آوری کمکهای مردمی هستند .
ولی‌پور اظهار نمود: شهروندان برای حفظ کرامت مردم حادثه‌دیده از ارسال وسایل دست دوم خوداری نمایند و با توجه به اینکه نیاز مردم منطقه به آبمعدنی برطرف شده است و با توجه به شرایط آب و هوایی استان حادثه دیده از مردم تقاضا می‌شود پوشاک گرم و مواد غذایی فاسدنشدنی را به پایگاه‌های جمعیت هلال احمر تحویل دهند.
وی بیان نمود: تاکنون دو هزار ۷۹۲ دستگاه چادر، چهارهزار و ۹۰۰ تخته پتو، 16 هزار و ۷۲۰ قوطی کنسرو و ششهزار و ۳۸۰ بطری روغن به وسیله‌ی 23 خودروی سنگین از گیلان به مناطق زلزله ارسال شده است.
ولی‌پور با قدردانی از اعتماد مردم به جمعیت هلال احمر تاکید کرد: اعلام شماره ‌حسا‌بهای شخصی راه را برای سوء‌استفاده افراد سودجو بیشتر باز خواهد کرد همچنین حضور میدانی گروه‌ها در منطقه‌ی حادثه دیده می‌تواند بی‌نظمی و در نهایت کند شدن روند صحیح کمک‌رسانی سبب شد و توزیع اقلام ضروری و موردنیاز به مردم حادثه‌دیده را دچار مشکل کند.
بهزاد پرستش معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان گیلان نیز گفت: 658 نفر از اعضای داوطلب و پرسنل جمعیت هلال احمر در سه روز گذشته در چادرها مستقر بودند همچنین این پایگاه‌های مردمی از هشت شب تا هشت صبح آماده‌ی جمع‌آوری کمکهای مردمی هستند.
وی افزود: درگاه پرداخت موبایلی #3* و نیز #724* به سهولت آماده‌ی دریافت کمکهای نقدی هموطنان است و مردم نوعدوست در صورت امکان کمکهای خود را به صورت نقدی به مردم زلزله‌زده ارائه کنند تا اقلام مورد نیاز زلزله‌زدگان خریداری شده و در اختیار آنها قرار گیرد.
امید عظیمیان معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان نیز گفت: برای همدردی با کودکان زلزله‌زده و تقویت روحیه‌ی این عزیران مردم می‌توانند کمکهای خود را در قالب بسته‌های اسباب‌بازی، نوشت‌افزار، توپ، عروسک، بادکنک، کیف و جوراب زمستانی به پایگاه‌ها تحویل نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.