کد خبر : 12595
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۹:۳۴

دفاع حاجی‌پور از شهردار منطقه‌ی ۲ رشت با بهره‌گیری از یک واژه‌ی اصیل!

دفاع حاجی‌پور از شهردار منطقه‌ی ۲ رشت با بهره‌گیری از یک واژه‌ی اصیل!

هاتف‌خبر – اسماعیل حاجی‌پور در نشست علنی شورای شهر رشت، با مخاطب قرار دادن فاطمه شیرزاد از شهردار منطقه‌ی ۲ رشت با به کاربردن یک واژه‌ی اصیل و گیلکی حمایت و دفاع کرد.

   هاتف‌خبر – اسماعیل حاجی‌پور در نشست علنی شورای شهر رشت، با مخاطب قرار دادن فاطمه شیرزاد از شهردار منطقه‌ی ۲ رشت با به کاربردن یک واژه‌ی اصیل و گیلکی حمایت و دفاع کرد.
این عضو شورا با وجود اینکه جزو ناطقان این نشست علنی نبود اما لازم دید در پی انتقاد فاطمه شیرزاد از ساخت‌وسازهای غیراصولی در محله‌ی ساغریسازان، از شهردار منطقه‌ی ۲ رشت دفاع کند.
وی گفت: با تشکر از خانم شیرزاد که بنده همیشه صراحت کلام ایشان را چه در شورای چهارم و چه در این شورا تحسین کرده و می‌کنم، باید بگویم در زمینه‌ی انتقاد از شهردار منطقه‌ی ۲ قدری اشتباه رخ داده است.
اسماعیل حاجی‌پور با اشاره به موضوعی که فاطمه شیرزاد در باره‌ی ساخت و ساز غیراصولی با مجوز شهرداری منطقه‌ی ۲ در محله‌ی ساغریسازان مطرح کرد، با بهره‌گیری از یک واژه‌ی اصیل و گیلکی دفاع جانانه‌یی از شهردار منطقه‌ی ۲ نمود و گفت: شما به بنده گفتید و من هم پیگیری کردم. شهردار منطقه تخلف نکرده است بلکه سازنده تخلف کرده و شهردار هم بلافاصله دستور قانون را اجرا کرده و پرونده را به کمیسیون ماده‌ی ۱۰۰ فرستاده و در کمیسیون ماده‌ی ۱۰۰ هم رای هم به تخریب بنای ساخته شده که خارج از مدولول پروانه، بوده صادر گردیده است.
وی تاکید کرد: بنای ساخته شده تا آنجایی که اداره‌ی کل میراث فرهنگی مقرر داشته باید انجام شود و قسمتهای مازاد بر آن باید تخریب شود.


این عضو شورای شهر رشت گفت: شهرداری منطقه‌ی ۲ که خودش بنا را نساخته پروانه صادر کرده و زمانی هم که متوجه خلاف سازنده شده مطابق قانون عمل کرده است، ما نباید خودزنی کنیم. قدیمیها می‌دانند «کولوش‌کن» چیست. باید مانند «کولوش‌کن» که جوجه‌های خود را زیر بال و پرش می‌گیرد و محافظت می‌کند، ما هم باید کارمندان و مدیران شهرداری رشترا زیر بال و پر خودمان بگیریم و از اقدامات خوب آنها دفاع کنیم. اگر ما رفتار منطقی آنها را مورد توجه قرار ندهیم بی‌انگیزگی در کارکنان شهرداری ایجاد می‌شود. بله اگر جایی خطایی رخ داد گوشزد کنیم اما در این موضوع خاص شهردار منطقه‌ی ۲ مقصر نبوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.