کد خبر : 12552
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۴

رتبه‌یی ارزشمند که اداره‌ی کل تامین اجتماعی گیلان به دست آورد

رتبه‌یی ارزشمند که اداره‌ی کل تامین اجتماعی گیلان به دست آورد

هاتف‌خبر‌- خبرها از رتبه‌ی سوم اداره‌ی کل تامین اجتماعی استان گیلان بین دستگاه‌های اجرایی استان در زمینه‌ی «صیانت از حقوق شهروندی» دارد.

   هاتف‌خبر‌– خبرها از رتبه‌ی سوم اداره‌ی کل تامین اجتماعی استان گیلان بین دستگاه‌های اجرایی استان در زمینه‌ی «صیانت از حقوق شهروندی» دارد.
به گزارش روابط عمومی اداره‌ی کل تامین اجتماعی استان گیلان؛ این اداره‌ی کل با ١٤ پله صعود نسبت به دوره‌ی گذشته در رتبه‌ی سوم دستگاه‌های اجرایی استان در زمینه‌ی «صیانت از حقوق شهروندان» قرار گرفته است.
این گزارش حاکی است مجموعه‌ی اداره‌ی کل تامین اجتماعی استان گیلان بر پایه‌ی ارزیابیهای استانداری گیلان با دریافت ٩٨ امتیاز در رتبه‌ی سوم دستگاه‌های اجرایی استان در زمینه‌ی «صیانت از حقوق شهروندی» قرار گرفت.
در این ارزیابی که به وسیله‌ی اداره‌ی کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان همه ساله انجام می‌پذیرد اداره‌ی کل تامین اجتماعی گیلان با صعود ١٤ پله‌یی در جدول امتیازهای کسب شده از مجموعه‌ی فعالیتها و مستندات ارائه شده در رتبه‌ی سوم «رعایت حقوق شهروندی» قرار گرفت.
روابط عمومی این اداره‌ی کل ارتباط مستمر با شرکای اجتماعی، برگزاری نشستهای مشترک، اطلاع‌رسانیهای گسترده به مخاطبان از آخرین اخبار و قوانین، توسعه‌ی خدمات غیرحضوری، فضاسازیهای محیطی مناسب و آشناسازی شهروندان با مقررات و اشاعه‌ی فرهنگ بیمه‌یی را از مهمترین عوامل این موفقیت اعلام کرده است.
شایان گفتن اینکه بر پایه‌ی همین ارزیابی، اداره‌ی کل تامین اجتماعی استان گیلان از نظر فعالیتهای انجام شده در زمینه‌ی حجاب و عفاف نیز در رتبه‌ی ششم دستگاه‌های اجرایی استان قرار گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.