کد خبر : 12240
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۶

همايش «روز جهاني استاندارد» در رشت برگزار شد

همايش «روز جهاني استاندارد» در رشت برگزار شد

هاتف‌خبر – با حضور مسوولان استاني و كشوري و نیز برترينهاي صنعت گیلان، همايش بزرگداشت «روز جهاني استاندارد» در رشت برگزار شد.

هاتف‌خبر – با حضور مسوولان استاني و كشوري و نیز برترينهاي صنعت گیلان، همايش بزرگداشت «روز جهاني استاندارد» در رشت برگزار شد.
به گزارش خبرنگار «هاتف‌خبر» این همايش به منظور بزرگداشت «روز جهانی استاندارد» و همچنین قدردانی و تجلیل از برترينهای استان گیلان در بخش تولید محصولات باكيفيت و استاندارد عصر روز یکشنبه ۲۳ مهر ماه امسال در تالار همایشهای بانك صادرات استان گیلان برگزار گردید.
در اين همایش علاوه بر حضور مدیر کل، معاونان و مدیران اداره‌ی كل استاندارد استان گيلان، مصطفي رامندي رئيس مركز فناوري اطلاعات و ارتباطات سازمان ملي استاندارد، برخی از نمايندگان مجلس، شماری از مئیران و مسوولان استان همچون مهندس فرهاد دلق‌پوش رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و دكتر تطهيري مقدم رئيس انجمن صنايع استان و فعالان بخش صنعت و مديران اقتصادي استان پرکت داشتند.


مهندس داریوش اشکانی‌پور مدیر کل استاندارد استان گیلان در همایش یاد شده در سخنانی با خیرمقدمگویی به همه‌ی شرکت‌کنندگان به اهداف و برنامه‌های اداره‌ی کل استاندارد استان گیلان در طول امسال اشاره کرد و گفت: اصلیترین هدف ما ارتقای سطح خدمات به مدرم با به‌کارگیری از استانداردهای اختصاصی و مرتبط با خدمات متنوع شهری است.
دیگر سخنرانان این همایش دکتر مصطفی رامندی رئیس مرکز فناوری اطلاعات وارتباطات سازمان و مهندس غلامعلی جعفرزاده نماینده‌ی مردم رشت در مجلس بودند که هریک با تبریک «روز جهانی استاندارد» به نکاتی ارزنده درباره‌ی رعایت استانداردهای ملی و بین المللی تاکید نموده و از مدیران واحدهای تولیدی شرکت‌کننده خواستند تا با توجه بهاهميت استاندارد تلاش خود را در جهت ارتقای کیفیت تولیدات داخلی بیشتر کنند.
ميهمان ويژه‌ی این آیین هنرمند سرشناس کشور پروانه معصومي بود كه پس از بیان سخنانی کوتاه بر اهتمام هر چه بیشتر و فراگیر شدن فرهنگ خرید کالای استاندارد ایرانی تاکید کرد و گفت: با افتخار به «پويش ملي خرید # كالاي استاندارد ايراني» می‌پیوندم.
در این همایش همچنین عنوان گردید که برای نخستین بار پوستر یک هنرمند ایرانی به عنوان پوستر «روز جهانی استاندارد» در سال ۲۰۱۷ انتخاب شده است که این خود جای قدردانی دارد.
در پايان هم از مدیران واحدهاي تولیدی نمونه‌ی استان گيلان همچون «پارس خزر»، «لوازم طبي ايران»، «پايا كلاچ» و «فرآوري و ساخت» تجلیل شد و از ۱۱ مدير كنترل كيفي نمونه‌ی واحدهاي توليدي به وسیله‌ی اداره‌ی كل استاندارد استان گيلان قدردانی گردید.
گفتنی است ۱۴ اکتبر ۲۰۱۷ برابر با ۲۲ مهر ۱۳۹۶ به عنوان «روز جهانی استاندارد» شناخته شده و این روز با برنامه‌هایی متنوع در کشورهای مختلف جهان ارج نهاده می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.