کد خبر : 12144
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۸:۰۹

گیلانیان با رعایت صرفه‌جویی در پایداری جریان گاز تلاش کنند

گیلانیان با رعایت صرفه‌جویی در پایداری جریان گاز تلاش کنند

هاتف‌خبر – به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما از مشترکین گاز خواست تا با استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد و مناسب، در مصرف گاز صرفه‌جویی نمایند.

   هاتف‌خبر – به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما از مشترکین گاز خواست تا با استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد و مناسب، در مصرف گاز صرفه‌جویی نمایند.
مهندس حسین اکبر اظهار نمود: مشترکین عزیز می‌توانند با مدیریت مصرف و نگهداری دمای خانه‌ها در دامنه‌ی 18 تا 21 درجه که به دمای آسایش معروف است، سبب افزایش پایداری جریان گاز در فصول سرد سال شوند.
وی ادامه داد: برای این کار لازم است با استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد، از لباسهای گرم و پوشش مناسب استفاده نمایند.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان عنوان نمود: طراحی درست و استاندارد منازل به دلیل نگهداشت گرما و رعایت کردن مبحث 19 مجموعه‌ی دستورات ساختمان به وسیله‌ی سازندگان می‌تواند تا حد بسیاری سبب کاهش مصرف گاز شود.
مهندس اکبر به نقش مهم صدا و سیما و رسانه‌های گروهی برای فرهنگسازی مصرف انرژی تاکید کرد و اظهار نمود: صدا و سیما و رسانه‌های مکتوب و مجازی می‌توانند با آگاه ساختن مردم در زمینه‌ی اهمیت مساله‌ی انرژی، سبب تغییر نگرش مردم و به تبع آن کاهش قابل توجه مصرف سوخت در کشور شوند.


مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان ابراز امیدواری کرد تا در سایه‌ی همدلی و همراهی مردم و مسوؤلان استان و با رعایت صرفه‌جویی به وسیله‌ی مشترکین فهیم، علاوه بر برقراری جریان گاز برای همه‌ی مردم، پاییز و زمستانی آرام را سپری نمایند.
مهندس حسین اکبر همچنین گفت: با آغاز فصل پاییز و شروع سرما از همه‌ی مشترکین گاز می‌خواهم تا با رعایت نکات ایمنی و استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد، پاییز و زمستانی آرام و امن را در کنار خانواده‌های محترمشان به وجود آورند.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار نمود: با وجود توصيه‌ها و هشدارهاي لازم در جهت رعايت نكات ايمني متأسفانه همه ساله شاهد وقوع حوادثی ناخوشايند در استفاده از وسايل گازسوز غيراستاندارد و يا رعايت‌نکردن هشدارهاي ايمني هستیم.
مهندس اکبر ادامه داد: استفاده از لوله‌هاي بخاري مناسب، بست فلزي، دودكش مجهز به كلاهك و مسدود كردن شيرهاي گاز بدون استفاده با درپوش از جمله مواردي هستند كه رعايت آنها می‌تواند تا حد بسیاری از بروز حادثه جلوگیری نماید.
وی از مشترکین گاز خواست تا با رعايت نكات ايمني به ویژه چند موارد ذكر شده، به اطلاعیه‌های شرکت گاز که از طريق رسانه‌ها و كانالهاي ارتباطي شركت اطلاع‌رساني می‌گردد، توجه کنند.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان ابراز امیدواری کرد با رعايت نكات ايمني و استفاده‌ی درست از اين نعمت الهي سالي بدون حادثه را به كمك يكديگر سپري نمایيم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.