کد خبر : 12007
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰:۲۸

گسترش صنایع کوچک و متوسط سبب توسعه‌ی اقتصادی جامعه می‌شود

گسترش صنایع کوچک و متوسط سبب توسعه‌ی اقتصادی جامعه می‌شود

هاتف‌‌خبر- مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت: با راه‌اندازی هر واحد تولیدی کوچک، می‌توان با کوچکترین ایده، به دنبال کارآفرینی بود.

   هاتف‌‌خبر– مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت: با راه‌اندازی هر واحد تولیدی کوچک، می‌توان با کوچکترین ایده، به دنبال کارآفرینی بود.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان، مهندس احمدعلی شهیدی در توضیح این مطلب گفت: صنایع کوچک و متوسط، محرک اصلی اشتغال و رشد اقتصادی جامعه محسوب می‌شوند که با رونق‌بخشی فعالیتهای این صنایع، می‌توان پویایی جامعه را شاهد بود.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان همچنین بیان نمود: کارآفرینی در صنایع کوچک و متوسط، دارای اهمیت فراوان بوده و با راه‌اندازی هر واحد تولیدی کوچک، می‌توان با کوچکترین ایده، به دنبال کارآفرینی باشیم.
مهندس شهیدی خاطرنشان کرد: تعامل و همکاری واحدهای صنعتی کوچک و متوسط با هم و درجهت رونق تولید، فروش و کمک به بازاریابی، می‌تواند در افزایش تولید و اشتغال، نقش‌آفرینی مثبت داشته باشد.
وی در ادامه به جایگاه بنیاد برکت در استان گیلان و نقش آن در رفع دغدغه‌های واحدهای صنعتی اشاره کرد و گفت: فعالیت بنیاد برکت در استان گیلان به منظور کمک و همیاری برای بهبود و ارتقای توانمندی اقتصادی و کارآفرینی واحدهای تولیدی استان اقدامی تاثیرگذار بوده که اتفاق افتاده است.


رئیس هیات مدیره‌ی شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان همچنین گفت: بنیاد برکت با پرداخت هزینه‌ی ساخت و اجرای طرحهای صنعتی در قالب شریک اقتصادی در سود و زیان طرح مشارکت می‌نماید و پس از یک دوره‌ی حداکثر پنجساله با توافق شریک، طرح را به کارآفرین واگذار می‌کند.
وی افزود: بنیاد برکت در راستای حمایت از تولید و اشتغال، از طرحهای صنعتی استان گیلان حمایت می‌کند.
مهندس شهیدی تصریح کرد: صنایع کوچک و متوسط استان گیلان محرک توسعه‌ی اقتصادی در سال تولید و اشتغال است.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان در ادامه گفت: صنایع کوچک و متوسط به واسطه‌ی اینکه تعداد بسیاری از صنایع استان را در بر دارند، محرک اصلی رشد اقتصادی کشور و استان گیلان در سال «اقتصاد مقاومتی: تولید – اشتغال» محسوب می‌شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.