کد خبر : 11882
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷

هلال احمر گیلان به ۳۵ کوهنورد گمشده در گشت‌رودخان ماسوله کمک کرد

هلال احمر گیلان به ۳۵ کوهنورد گمشده در گشت‌رودخان ماسوله کمک کرد

هاتف‌‌خبر- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان از کمک‌رسانی و نجات ۳۵ کوهنورد گمشده در منطقه‌ی گشت‌رودخان ماسوله خبر داد.

   هاتف‌‌خبر– مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان از کمک‌رسانی و نجات ۳۵ کوهنورد گمشده در منطقه‌ی گشت‌رودخان ماسوله خبر داد.
مهدی ولی پور گفت: در پی گم شدن یک گروه ۳۵ نفره‌ی کوهنوردی از استانهای زنجان، تهران و البرز در عصر روز پنجشنبه‌ی گذشته در منطقه‌ی گشت‌رودخان ماسوله موضوع به تلفن ۱۱۲ جمعیت هلال احمر گیلان اطلاع داده شد‌و امدادگران این جمعیت وارد عمل شدند.


وی با بیان اینکه ۱۱ نفر از امدادگران جمعیت هلال احمر استان گیلان برای جست‌وجو و نجات این کوهنوردان اقدام کردند، اظهار نمود: همگی این کوهنوردان امروز (شنبه) با تلاش امدادگران جمعیت هلال احمر گیلان پیدا شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خاطر نشان کرد: یکی از اعضای این گروه کوهنوردی نیز دچار شکستگی شده بود که برای کمک‌رسانی به وی نیز اقدام گردید.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان سپس اظهار نمود: این کوهنوردان از سمت زنجان به سمت ماسوله در حرکت بودند که در منطقه‌ی گشت‌رودخان ماسوله به دلیل مه‌گرفتگی مسیر، راه خود را گم کردند.
بر اساس آخرین آمار، جمعیت هلال احمر استان گیلان۱۶ تیم واکنش سریع پنج نفره، یک تیم ۱۵ نفره، ۱۳ پایگاه امداد و نجات بین شهری، دو هزار و ۲۹۰ نجاتگر و امدادگر و هفت هزار و ۲۲۹ عضو جوان دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.