کد خبر : 11869
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۶ - ۹:۵۷

جامعه برای رفع مشکلات زیست‌محیطی حساستر شده‌ است

جامعه برای رفع مشکلات زیست‌محیطی حساستر شده‌ است

هاتف‌‌خبر- مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گیلان روز سه‌شنبه چهارم مهر ماه امسال پیش میزبان اعضای برخی از سمن‌های زیست محیطی استان در دفتر کارش بود.

   هاتف‌‌خبر– مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گیلان روز سه‌شنبه چهارم مهر ماه امسال پیش میزبان اعضای برخی از سمن‌های زیست محیطی استان در دفتر کارش بود.
به گزارش روابط عمومی اداره‌ی کل حفاظت محیط زیست استان گیلان، دکتر قربانعلی محمدپور در این نشست با اشاره به اینکه محیط زیست استان گیلان مشکلات بسیاری دارد، گفت: خوشبختانه به دلیل ملموس بودن این مشکلات و عجین شدن معضلات زیست‌محیطی با زندگی روزمره‌ی مردم؛ همگی برای رفع این مشکلات حساستر شدند.
وی گفت: به این دلیل است که دولت دکتر روحانی حفاظت از محیط زیست را از اولویتهای برنامه‌ی خود اعلام کرده، نگاه‌های بسیاری به این مقوله معطوف شده است.
دکتر محمدپور در این باره تصریح کرد: اول باید مشکلات زیست‌محیطی را به خوبی بشناسیم، سپس راه حل مرتفع نمودن مشکلات را شناسایی کنیم و در ادامه با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب دست به اقدام و عمل بزنیم.


مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گیلان از سمن‌های زیست‌محیطی خواست تا بدون هیچگونه مناقشه دست در دست هم داده و در حفاظت از عرصه‌های طبیعی و ملی استان گیلان تمام تلاش و همت خود را به کار گیرند.
محمدپور به معضل پسماندها در استان گيلان نیز به عنوان یکی از معضلات زیست‌محیطی اشاره كرد و گفت: همه‌ی دستگاه‌های اجرایی باید براي رفع معضل پسماند اقدام كنند، تا این کار به نتیجه برسد.
اين مقام مسوول سپس خاطر نشان کرد: حل معضل پسماندها در استانهاي شمالي مورد تاكيد دكتر كلانتري رئيس سازمان حفاظت محيط زيست کشور نیز هست و اداره‌ی كل حفاظت محيط زيست استان گيلان هم براي رفع اين معضل خواستاركمك همه‌ی گروه‌ها و تشکلهای مردم نهاد است و در اين راه از هیچگونه همکاری با آنها، مضایقه نخواهد کرد.
وی با اشاره به مشکل کمبود اعتبار که منجر به بروز برخی از مسائل در راه حفاظت از محیط زیست استان شده‌ هم گفت: در حد توان و امکان از سمن‌های زیست محیطی که در این راه تلاش می‌کنند، حمایت مي‌كنيم.
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گیلان در پایان سخنانش به پرسشهای مطرح شده به وسیله‌ی اعضای سمن‌ها پاسخ گفت و نکته نظرات و اظهارات آنها را در باره‌ی موضوعات مختلف زیست‌محیطی شنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.