کد خبر : 11525
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ - ۷:۲۴

در سازمان همیاری شهرداریهای کشور؛ نشست تعیین تکلیف ساخت نیروگاه زباله سوز رشت برگزار شد

در سازمان همیاری شهرداریهای کشور؛  نشست تعیین تکلیف ساخت نیروگاه زباله سوز رشت برگزار شد

هاتف‌خبر – به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت صبح روز شنبه یکم مهر ماه ۹۶نشست تعیین تکلیف ساخت نیروگاه زباله سوز رشت در سازمان همیاری شهرداریهای کشور در تهران برگزار شد.

   هاتف‌خبر – به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت صبح روز شنبه یکم مهر ماه  ۹۶نشست تعیین تکلیف ساخت نیروگاه زباله سوز رشت در سازمان همیاری شهرداریهای کشور در تهران برگزار شد.

   در این نشست که با حضور دکتر مسعود نصرتی شهردار منتخب رشت، مهندس مهرداد لاهوتی نماینده‌ی شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی، علیرضا حاجی‌پور رئیس سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت، دکتر معصومی معاون امور شهرداریهای معاونت عمرانی وزارت کشور و رئیس سازمان همیاری شهرداریها، دکتر احمدی مدیر کل خدمات شهری سازمان همیاری شهرداریهای کشور و روسای شرکت تی تی اس برگزار شد، ابعاد و ویژگیهای کار اجرایی این پروژه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

   علیرضا حاجی پور در حاشیه‌ی برگزاری این نشست، گفت: در این جلسه‌ اهم برنامه‌های اجرایی پروژه‌ی ساخت زباله‌سوز شهر رشت به وسیله‌ی شرکت تی تی اس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

   وی تاکید نمود: پس از طرح مباحث مربوط به چگونگی اجرای این پروژه به وسیله‌ی شرکت یادشده، بحث کارشناسی در باره‌ی این موضوع انجام شد و مقرر گردید تا در نشستهای آینده در باره‌ی ابعاد مختلف این پروژه بیشتر صحبت شود.

   رئیس سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت در بخشی دیگر از سخنان خود در ارتباط با موضوعات مطرح شده در این نشست گفت: با طراحی و بهره گیری از تکنولوژیهای نوین دنیا در جهت نيل به افزايش بازدهي و همچنین دقت نظر بيشتر در کیفیت تجهیزات که نیازمند نظارت دقیق و کنترل بر اساس استانداردهای مهندسی باشد حركت مي‌کنیم؛ اگر چه نياز به انرژيهاي تجديدپذير و استفاده از تكنولوژي نيروگاه‌هاي زباله‌سوز طبق برنامه‌ی پنجم و ششم دولت براي شهرهاي ساحلي شمال كشور بسيار حياتي و الزامي به نظر مي‌رسد اما ما براي حفظ محيط زيست و سلامت فرزندانمان نيازمند كنترل مستمر و پايش آنلاين آلاينده ها از آزمايشگاه‌هاي مرجع به منظور رعايت استانداردهاي زيست محيطي هستيم.

   حاجی‌پور افزود: بدون شک شهرداری رشت انتظار دارد در مراحل ساخت و بهره‌برداری از نیروگاه زباله‌سوز، مدیریت و کاهش حداكثري آلاینده‌ها را در بازه‌ی استاندارد داشته باشد.

   بدیهی است روابط عمومی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت پس از برگزاری نشستهای کارشناسی آینده گزارشی ویژه در این زمینه ارائه خواهد داد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.