کد خبر : 11126
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴

دو نظر درباره‌ی یک تصمیم؛ رمضانپور: عجله نکنیم/ رسولی: زمان دارد از دست می‌رود

دو نظر درباره‌ی یک تصمیم؛ رمضانپور: عجله نکنیم/ رسولی: زمان دارد از دست می‌رود

هاتف‌یوز – در چهارمین نشست شورای شهر رشت که به شکل فوق‌العاده صبح روز چهارشنبه هشتم شهریور ماه ۹۶(امروز) برگزار شد، با رای گیری از اعضای این شورا پنج کاندیدایی که بیشترین رای را از بین ۲۲ نامزد تصدی پست شهرداری رشت آوردند، معرفی شدند.

   هاتف‌یوز – در چهارمین نشست شورای شهر رشت که به شکل فوق‌العاده صبح روز چهارشنبه هشتم شهریور ماه ۹۶(امروز) برگزار شد، با رای گیری از اعضای این شورا پنج کاندیدایی که بیشترین رای را از بین ۲۲ نامزد تصدی پست شهرداری رشت آوردند، معرفی شدند.
پیش از رای گیری برای مشخص شدن پنج اولویت تصدی شهرداری رشت، احمد رمضانپور در سخنانی بر دقت نظر در انتخاب شهردار و رسولی هم بر سرعت دادن به فرآیند انتخاب شهرداری رشت تاکید کردند.

رمضانپور:
برای انتخاب شهردار؛ خیلی عجله نکنیم!
احمد رمضانپور در این نشست با اشاره به اینکه در انتخاب شهردار آینده‌ی رشت نباید خیلی عجله کرد، گفت: دغدغه‌ی خوب و به‌جایی است که اعضای محترم برای تعیین تکلیف شهردار رشت دارند اما با این همه ما اگر می‌خواهیم شهرداری داشته باشیم که کاریزما، اعتماد مردم و برنامه‌های توسعه‌یی برای شهر داشته باشد به نظر من باید همه‌ی جوانب را بررسی کرده و خیلی عجله نکنیم.
وی تاکید کرد: اگر ۱۰ یا ۱۵ یا ۲۰ روز و حتی یکماه این فرآیند طول بکشد از نظر من اشکالی ندارد چون تصمیم بهتر با دقت نظر بیشتر گرفته خواهد شد و شهر و شهرداری از این تصمیم بهره می‌برند.
این عضو شورای شهر رشت تاکید کرد: بنده مخالف اصل برگزاری جلسات متعدد برای تصمیمگیری نیستم اما تلاش نکنیم نظر نهایی را روز دوشنبه اعلام کنیم و قدری به خودمان فرصت بدهیم تا بهترین انتخاب صورت گیرد و پس از مدتی نگوییم اشتباه کرده‌ایم.

رضا رسولی:
به طول انجامیدن انتخاب شهردار رشت ممکن است به فعالیتهای رسانه‌یی ناصواب بیانجامد
رضا رسولی نظری عکس احمد رمضانپور داشت و در سخنانی گفت: ما سه ماه فکر کردیم و حالا پنج نفر را از بین ۲۲ نفری که مصاحبه شدند انتخاب می‌کنیم به نظر من حالا که بسیاری از شهرهای بزرگ شهردارشان را انتخاب کردند، تعلل در این زمینه نابه‌جا است.
وی افزود: مضافاً بر اینکه به طول انجامیدن این فرآیند سبب بروز یکسری فعالیتهای رسانه‌یی ناصواب ممکن است بشود و همه‌ی کاندیداها ممکن است یکسری رایزنیها و مصاحبه‌‌هایی که خیلی شاید منابسب نباشد، انجام دهند و خروجی خوبی آنگاه نخواهد داشت. ضمن اینکه ممکن است با طولانی شدن این فرآیند ما گزینه‌های خوب را هم از دست بدهیم مانند آنچه برای آقای جمالی‌نژاد رخ داد.
سیدامیرحسین علوی هم گفت:. به نظرم ما که ۸۰ درصد راه را رفته‌ایم چندان جایز نیست حالا کار را به تاخیر بیندازیم. همین روش را پیش می‌رویم تا به نتیجه برسیم.
روزهای شنبه و یکشنبه جلسات فوق‌العاده می‌گذاریم و موضوع را بررسی می‌کنیم. کاندیداها را به شورا دعوت می‌کنیم تا برنامه‌هایشان را بگویند. به هر کاندیدا حدود ۴۵ دقیقه تا یکساعت وقت داده می‌شود تا اهداف، برنامه‌ها و چشم‌اندازهای خود را برای توسعه‌ی شهر رشت بیان کند و سپس اعضای شورا تصمیمگیری نهایی را انجام خواهند داد.
سپس با انجام رای گیری پنج اولویت اصلی تصدی شهرداری رشت مشخص شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.