کد خبر : 10984
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵

آیین ابتکاری روابط عمومی‌های شهرداری و شورای شهر رشت برگزار شد

آیین ابتکاری روابط عمومی‌های شهرداری و شورای شهر رشت برگزار شد

 نتیجه‌ی برگزاری ۲۰۰ جلسه‌ی شورای رشت یکهزار و ۱۶۴ مصوبه بود هاتف نیوز– مسعود کاظمی رئیس چهارمین سال شورای چهارم شهر رشت به نمایندگی از چهار رئیس سالهای مختلف این شورا در آیینی که به همت مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت و روابط عمومی شورای این شهر به منظور تجلیل از اعضای چهارمین

 نتیجه‌ی برگزاری ۲۰۰ جلسه‌ی شورای رشت یکهزار و ۱۶۴ مصوبه بود

هاتف نیوز– مسعود کاظمی رئیس چهارمین سال شورای چهارم شهر رشت به نمایندگی از چهار رئیس سالهای مختلف این شورا در آیینی که به همت مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت و روابط عمومی شورای این شهر به منظور تجلیل از اعضای چهارمین دوره‌ی شورا و پاسداشت منتخبان پنجمین دوره‌ی شورای شهر رشت در «مجتمع فرهنگی – هنری خاتم‌الانبیا» برگزار شد، از برگزاری ۲۰۰ جلسه‌ی شورای چهارم و تصویب یکهزار و ۱۶۴ مصوبه برای شهر رشت خبر داد.
وی اجرای پروژه‌های هدایت آبهای سطحی، ساماندهی لندفیل سراوان، تهیه و تدوین شیوه‌نامه‌ی سرمایه‌گذاری، افزایش بودجه‌ی شهرداری و… را از دستاوردهای مهم شورای چهارم رشت عنوان کرد و گفت: این خدمات بی‌منت با مشارکت و همکاری پرسنل سختکوش شورا و شهرداری رشت ممکن شده است.
مسعود کاظمی سپس از حضور پرشور مردم در انتخابات سال ۹۶ قدردانی کرد و گفت: مردم شهرمان نیز همپای مردم ایران با عزم، جدیت و غیرت خود حماسه‌یی بزرگ در انتخابات ریاست جمهوری و شورای پنجم رقم زدند.
وی گفت: اینجانب به عنوان خادم مردم بر خود لازم می‌دانم از حضور ارزشمند مردم در انتخابات پنجمین دوره‌ی شورای اسلامی شهر رشت که منجر به انتخاب اعضای منتخب دوره‌ی پنجم شد قدردانی نموده و امیدوارم باشم که شورای پنجم با همکاری دولت و مسوولان استانی گامهای ارزشمندی برای توسعه‌ی شهر رشت بردارد.
رئیس شورای چهارم شهر رشت در پایان از همکاری رسانه‌های گروهی با شورا قدردانی نمود و گفت: باید قدردان این عزیزان باشیم که همپا و همراه شورا بوده‌اند.

در چهارسال گذشته مشارکت اجتماعی شهروندان رشت بینظیر بود
فاطمه شیرزاد به عنوان سخنگوی شورای چهارم شهر رشت نیز در این آیین با بیان گوشه‌هایی از فعالیتهای انجام شده در شورای چهارم و به ویژه کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری که وی در سال چهارم ریاست آن را بر عهده داشته، مشارکت مردم در اجرای برنامه‌های شهرداری رشت را ستود و گفت: الحق والانصاف که مشارکت شهروندان رشت در طول چهار سالا گذشته در اجرای برنامه‌ها بینظیر بود و من جا دارد اینجا از همه‌ی سازمانهای مردم نهاد که با شورای چهارم همپا بوده‌اند قدردانی کنم.
وی به تشریح اقدامات انجام شده در کمیسیونهای تخصصی شورا نیز پرداخت و برخی از آنها را برای حاضران برشمرد و گفت: این اقدامات در صورتی انجام شده که ما تمام تلاش خود را به خرج گرفتیم اما کار تمام نشده و انجام کارهای بزرگتر با وفاق، همدلی و همکاری همگان مسیر خواهد بود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت ساماندهی حرائم رودخانه‌ها را گامی در جهت جلوگیری از بروز بزهکاریهای اجتماعی در این نقاط با تبدیل آنها به پارک، بوستان و زمینهای ورزشی عنوان کرد و گفت: این کار ضریب امنیت را در شهر افزایش داده است.
وی با بیان اینکه امروز شهر نیازمند آرامش است، تعقل همراه با همگرایی بیشتر شورا، شهرداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی را از لوازم انجام کارهای بزرگتر در شهر دانست و از همراهیهای دکتر نجفی استناندار گیلان و مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.
وی نبود مدیریت واحد شهری و همچنین فقدان درآمد پایدار برای شهرداری رشت را دو مشکل و معضل بزرگ پیش روی شورا و شهرداری دانست و از مسوولان و نمایندگان مجلس خواست برای رفع آن همکاریهای لازم را انجام دهند.

شورای پنجم تجربه‌یی بیش از ۵۰ سال دارد
احمد رمضانپور نرگسی که در این آیین به نمایندگی از یازده منتخب شورای پنجم شهر رشت سخن می‌گفت، در سخنانش تاکید کذرد: من معتقدم شورای پنجم با ترکیبی که می‌بینم تجربه‌یی خوب بیش از ۵۰ سال دارد.
وی گفت: من امیدوارم آنچه را که فرصت نشد تا انجام شود شورای پنجم بتواند با توکل به خدا، توسل به ائمه‌ی اطهار و تکیه بر نیروهای متخصص مدیریت شهری و همچنین همکاری و همیاری مردم بتواند انجام دهد.
وی خاطر نشان کرد: بر خود لازم می‌دانم از سه سرپرست و دو شهردار دوران فعالیت شورای چهارم شهر رشت قدردانی کنم که متناسب با تفکر و امکانات موجود تواتسته‌اند خدماتی ارزشمند ارائه دهند.
احمد رمضانپور گفت: امیدوارم در این چهار سال اگر خداوند یاری کند و عمری باقی باشد همه‌ی ما با عشق و علاقه به مردم در جهت توسعه‌ی شهر گام برداریم و از هر گونه سیاسی‌کاری پرهیز کنیم. پرهیز از سیاسی‌کاری به معنای آن نیست که سیاسی نباشیم بلکه باید سیاست را در کارها دخالت ندهیم.
وی همچجنین خاطر نشان کرد: ما با تجاربی که داریم برای خدمت آمده‌ایم و آنچه می‌تواند برای ما آسودگی خاطر باشد رضایت شهروندان است که با همگرایی باید تلاش کنیم شهر رشت را از این بن بست در آوریم و قطعاً در رسیدن به این مهم از تجربه‌ی همه‌ی دوستان در چهار دوره‌ی گذشته بهره‌مند خواهیم شد.
در این آیین از اعضای شورای چهارم تجلیل گردید و با اهدای لوح سپاس و تندیس از اعضای منتخب شورای پنجم نیز استقبال شد.

اینجا رشت شهر مردان شولاپوش جنگل است
در خلال اجرای برنامه هم نمایشی کوتاه و جالب با کارگردانی و تهیه‌کنندگی بیژن رحمتی لرد و بازیگری سجاد عزیزپور در نقش میرزاکوچک جنگلی برگزار شد.
کودکانی دو تا، دو تا وارد صحنه می‌شوند و به هم می‌گویند: «دارن می‌یان‌… دارن می‌یان…»
میرزا به کودکانی که منتظر آمدن عده‌یی بودند رو کرده و می‌گوید: منتظر چه کسی هستید؟ هان بچه‌ها منتظر آمدن چه کسی هستید؟ و بعد بیانیه‌یی می‌خواند که در آن جملاتی زیبا را به ذهن مخاطب انتقال می‌دهد.
میرزا به کودکان می‌گوید: اینجا رشت شهر مردان شولاپوش جنگل است. اینجا رشت شهر ابرمردان مهربان مسلک است و تمام امید به دستانی است که از باران حادثه خورشیدی می‌سازند که شهر را روشن می‌کند…

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.