کد خبر : 10330
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۷:۱۹

«بیمارستان پورسینای رشت» ارزیابی شد (عکهای ۱۴ و ۱۵ هر دو ح)

«بیمارستان پورسینای رشت» ارزیابی شد (عکهای ۱۴ و ۱۵ هر دو ح)

   هاتف نیوز– «بیمارستان پورسینای رشت» در سه روز با حضور ارزیابان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از نظر استقرار استانداردهای اعتباربخشی مورد ارزیابی قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی «مرکز آموزشی – درمانی پورسینای رشت» ارزیابان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این بیمارستان را در سه روز از نظر استقرار استانداردهای اعتباربخشی

   هاتف نیوز– «بیمارستان پورسینای رشت» در سه روز با حضور ارزیابان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از نظر استقرار استانداردهای اعتباربخشی مورد ارزیابی قرار گرفت.

۱۵
به گزارش روابط عمومی «مرکز آموزشی – درمانی پورسینای رشت» ارزیابان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این بیمارستان را در سه روز از نظر استقرار استانداردهای اعتباربخشی مورد ارزیابی قرار دادند.
پیش از این نسل سوم اعتباربخشی بیمارستانی با رویکرد ارتقای کیفیت خدمات بالینی و ایمنی بیماران با 248 استاندارد و 903 سنجه به بیمارستانها ابلاغ شده بود.
اجتناب از مستندسازیهای غیرضروری، کاهش چشمگیر و منطقی حجم استانداردها، بیمارمحوری و جایگزینی وظیفه‌محوری به جای بخش‌محوری، توجه به کار گروهی در بهبود مستمر کیفیت خدمات مراقبتی، توانمندسازی و ارتقای انگیزه‌ی کارکنان، تاکید ویژه بر ایمنی بیمار و اعمال الزامات بین‌المللی اعتباربخشی از مهمترین رویکردهای این نسل از اعتباربخشی اعلام شده است.
گفتنی است «بیمارستان پورسینا» در دومین ارزیابی استانداردهای اعتباربخشی ملی بیمارستان، در فهرست بیمارستانهای درجه‌ی یک کشور قرار گرفت.

۱۴

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.