کد خبر : 10137
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸

بیش از هشت هزار و ۶۰۰ خانوار گیلانی در اجرای «طرح خادم» آموزش دیدند

بیش از هشت هزار و ۶۰۰ خانوار گیلانی در اجرای «طرح خادم» آموزش دیدند

   هاتف‌نیوز – مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: با اجرای طرح خادم از «دهه‌ی فجر» تا هم‌اکنون هشت هزار و 610 خانوار گیلانی زیر پوشش این طرح ملی قرار گرفتند. به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان، مهدی ولی‌پور با توجه به اجرای طرح خانه به خانه افزود: آموزش همگانی

   هاتف‌نیوز – مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: با اجرای طرح خادم از «دهه‌ی فجر» تا هم‌اکنون هشت هزار و 610 خانوار گیلانی زیر پوشش این طرح ملی قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان، مهدی ولی‌پور با توجه به اجرای طرح خانه به خانه افزود: آموزش همگانی از مباحث مهم مدیریت در کاهش خطر و بلایا محسوب می‌شود که متاسفانه ناآگاهی و ناآشنایی خانواده‌ها از نحوه‌ی برخورد و آمادگی در برابر حوادث سبب ایجاد خسارتهای بسیاری می‌شود.
وی با اشاره به اجرای طرح خانه خانه‌ی جمعیت هلال احمر گفت: طرح ملی خادم با شعار «هر خانواده یک آموزش‌دیده» با توجه با اینکه مخاطب پایگاه آموزش همگانی، همه‌ی مردم هستند، هدف آن آمادهسازی جامعه در برابر مخاطرات و افزایش تاب‌آوری اجتماع در حوادث است که تاکنون به بیش از هشت هزار و 600 خانوار در این استان، آموزش داده شد.
زهرا طورچیان معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر گیلان نیز گفت: بدنه‌ی اصلی جنبش خادم را داوطلبانی تشکیل می‌دهند که در شرکت در دوره‌ی آموزشی و کسب مهارتهای لازم آماده مراجعه به در منازل و آموزش چهره به چهره می‌شوند.
وی افزود: داوطلبان طرح خادم پس از ارزیابی میزان آمادگی خانوار بر اساس شاخصهای معتبر و استاندارد به صورت ماهانه یکبار با مراجعه به در منازل به صورت چهره به چهره به سرپرست خانوار ارایه می‌کنند.
بر اساس طرح ملی خادم در پنجسال آینده همه‌ی خانوارهای گیلانی باید زیرپوشش خدمات آموزشی این طرح قرار بگیرند و خانواده‌ها می‌توانند آموزشهای امدادی را با مراجعه به پایگاه اینترنتی خادم به نشانی: http://khadem.ir فرا بگیرند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.