هاتفنیوز – مدیر دفتر روابط عمومی و امور بینالملل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور این هفته از مرکز ارتباطات مردمی(122) این شرکت در استان گیلان بازدید کرد و با مدیرعامل شرکت آبفای گیلان دیدار و گفتوگو نمود.
هاتفنیوز – مدیر دفتر روابط عمومی و امور بینالملل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور این هفته از مرکز ارتباطات مردمی(122) این شرکت در استان گیلان بازدید کرد و با مدیرعامل شرکت آبفای گیلان دیدار و گفتوگو نمود. به گزارش «هاتفنیوز» در این بازدید مهندس سیدمحسن حسینی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به راهاندازی مرکز ارتباطات مردمی(122) به صورت 24 ساعته گفت: دريافت خبرهای مربوط به حوادث از سراسر استان به صورت تجميعی و ارائهی خدمات غيرحضوری به مشترکين از اهداف مهم این شرکت در سه ماههی اول امسال است. وی در ادامه افزود: تجهیز سختافزاری و نرمافزاری این واحد برای رفع حوادث در کوتاهترين زمان ممکن و همچنين ارائهی خدمات غيرحضوری از طریق این سامانه از برنامههای پیش رو است. مدیرعامل شرکت آبفای استان گیلان گفت: دريافت خبرها در ستاد شرکت، اطلاع داشتن از وضعيت استان به صورت آنلاین و تحليل و بررسی نيازهای مردم برای تصميمگيریهای کلان شرکت به منظور رفع نيازهای مشترکين از مزايای راهاندازی مرکز ارتباطات مردمی(122) است.
سپس خلیلی پیر مدیر دفتر روابط عمومی و امور بینالملل شرکت مهندسی آبفای کشور با قدردانی از مدیریت شرکت آبفای گیلان برای راهاندازی سیستم مدرن مرکز ارتباطات مردمی 122 تصریح کرد: از اهم اهداف راهاندازی این مرکز علاوه بر دريافت تماس حوادث به صورت تجميعی از کل استان، پاسخگویی و رفع حادثه در کوتاهترين زمان ممکن و ارائهی خدمات غيرحضوری به مشترکين است. وی با تأکید بر اینکه ارائهی خدماتی اینچنین به منظور کاهش مراجعهی حضوری انجام میگیرد، افزود: بايد خدمات و ظرفيت تماسهای دريافتی در شرکتها افزایش یابد که اعتماد مردم نیز با مشاهدهی خدمات غيرحضوری به مجموعهی شرکتهای آب و فاضلاب افزایش خواهد یافت و در این صورت سرمایههای اجتماعی آبفا افزایش مییابد. وی همچنین با تشکر از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، کارکنان این شرکت را بهترین مبلغان برای صرفهجویی در مصرف آب دانست و خاطرنشان کرد: تجربهی گذشته مهندس ناطقی باعث شد بتواند بعنوان رئیس مرکز 122، در اين مدت کوتاه با دقت بیشترعملکردی را شاهد باشیم که در آن راهاندازی يک مرکز جامع ارتباط مردمی به صورت مدرن برای خدماترسانی و دريافت تماسها از کل استان میسور باشد.
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.