کد خبر : 9856
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸

پنج شهرک و ناحیه‌ی صنعتی گیلان به تصفیه‌خانه‌ی فاضلاب مجهز می‌شود

پنج شهرک و ناحیه‌ی صنعتی گیلان به تصفیه‌خانه‌ی فاضلاب مجهز می‌شود

هاتف‌یوز – مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان از انجام عملیات ساخت تصفیه‌خانه‌ی فاضلاب صنعتی در پنج شهرک و ناحیه‌ی صنعتی این استان خبر داد.

   هاتف‌یوز – مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان از انجام عملیات ساخت تصفیه‌خانه‌ی فاضلاب صنعتی در پنج شهرک و ناحیه‌ی صنعتی این استان خبر داد.
به گزارش «هاتف‌نیوز» با اعلام روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان، مهندس احمدعلی شهیدی با اشاره به تجهیز و اتصال هشت شهرک و ناحیه‌ی صنعتی به سیستمهای تصفیه‌ی فاضلاب صنعتی گفت: هم‌اکنون شهرکهای صنعتی شفت، لوشان، حسن‌رود انزلی، صومعه‌سرا، لاهیجان، سیاهکل، تالش و رودسر به سیستمهای تصفیه فاضلاب صنعتی مجهز هستند.

۳۷

وی در ادامه از اجرا و ساخت پنج تصفیه‌خانه‌ی فاضلاب صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی استان خبر داد و گفت: این تصفیه‌خانه‌ها در شهرکهای صنعتی سفیدرود رشت، نقره‌ده آستانه‌ی اشرفیه، نالکیاشر لنگرود، کوچیچال فومن و ناحیه‌ی صنعتی سکام رضوانشهر در دست اجرا و ساخت و ساز هستند.
مهندس شهیدی در ادامه با اشاره به واگذاری زمینهای صنعتی به سرمایه‌گذاران در شهرکها و نواحی صنعتی به ویژه اهمیت و جایگاه شهرک صنعتی حسن‌رود در منطقه‌ی آزاد انزلی پرداخت و تصریح کرد: فازهای عملیاتی در 50 هکتار این شهرک اجرایی شده است که با واگذاری بخشی بزرگ از سهم 34 هکتاری زمینهای صنعتی به سرمایه‌گذاران در این شهرک، 181 واحد صنعتی با توانمندیهای مختلف در زمینه‌ی صنایع غذایی، شیمیایی، سلولزی، فلزی، برق و الکترونیک، نساجی و کانیهای غیرفلزی احداث شده و یا در حال ساخت و ساز است.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان در ادامه با بیان بهره‌برداری از 86 واحد صنعتی مستقر در این شهرک صنعتی خاطر نشان کرد: با بهره‌برداری از این واحدهای صنعتی و تولیدی، برای یکهزار و 400 نفر اشتغال مستقیم و دو هزار نفر اشتغال غیرمستقیم برابر با پروانه‌ی بهره‌برداری ایجاد شده است.
وی تجهیز این شهرک به زیرساختهای اساسی مانند تصفیه‌خانه، شبکه‌ی توزیع برق 20 کیلوولت، شبکه‌ی روشنایی، جمع‌آوری و هدایت آبهای سطحی، تامین آب، شبکه‌ی معابر، محوطه‌سازی و فضای سبز، شبکه‌ی مخابرات، گازرسانی و تجهیز شهرک به خودرو و آشیانه‌ی آتشنشانی را از امکانات موجود در شهرک صنعتی حسن‌رود انزلی عنوان کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.