کد خبر : 9697
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵

در تنها بیمارستان ملکی تامین اجتماعی گیلان؛بیش از ۱۳ هزار و ٢٠٠ بیمار بستری شدند

در تنها بیمارستان ملکی تامین اجتماعی گیلان؛بیش از ۱۳ هزار و ٢٠٠ بیمار بستری شدند

هاتف نیوز- در ٩ ماهه‌ی گذشته‌ی امسال بیش از ۱۳ هزار و ٢٠٠ بیمار در تنها بیمارستان ملکی تامین اجتماعی استان گیلان بستری شده‌اند.

   هاتف نیوز– در ٩ ماهه‌ی گذشته‌ی امسال بیش از ۱۳ هزار و ٢٠٠ بیمار در تنها بیمارستان ملکی تامین اجتماعی استان گیلان بستری شده‌اند.
دکتر محمدحسین شهدی‌نژاد مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان با اعلام این خبر افزود: در همین مدت تعداد عملهای جراحی انجام شده در «بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت» بیش از هفت هزار مورد بوده که از این تعداد نزدیک به یکهزار و ٣٠٠ مورد عمل جراحی بزرگ انجام شده است.
وی گفت: از عملهای بزرگ انجام شده در این بیمارستان می‌توان به ١٨٥ مورد عمل جراحی مغز و اعصاب و ٣٦٠ مورد عمل ارتوپدی یاد کرد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان تعداد نسخ پذیرش شده در مراکز ملکی تامین اجتماعی استان را نزدیک به ٦٠٠هزار نسخه عنوان نمود و همچنین تعداد مراجعان به آزمایشگاه‌های مراکز ملکی تامین اجتماعی استان در ٩ ماهه‌ی نخست امسال را افزون بر ١٤٢هزار نفر برشمرد.
دکتر شهدی‌نژاد در ادامه هزینه‌های انجام شده در درمان مستقیم افراد بیمه شده در مراکز ملکی تامین اجتماعی استان گیلان را در این مدت نزدیک به ٨١٤ میلیارد ریال بیان نمود.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان تعداد طرفهای قرارداد با دفتر اسناد پزشکی استان را با ٨٢ قرارداد جدید در طول امسال، دو هزار و ١٨٦ موسسه و مرکز درمانی اعلام نمود و افزود: در ٩ ماهه‌ی نخست امسال هزینه‌های خرید خدمات از مراکز طرف قرارداد مبلغ دو هزار و ٥٠٠ میلیارد ریال بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.