کد خبر : 9458
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵

هشداری که رئیس پلیس آگاهی گیلان داد؛ مواظب این آبمیوه‌ها باشید!

هشداری که رئیس پلیس آگاهی گیلان داد؛ مواظب این آبمیوه‌ها باشید!

هاتف نیوز- رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در زمینه‌ی وقوع چند فقره دزدی با بیهوشی به وسیله‌ی آبمیوه‌ی مسموم به مردم در این استان خبر داد و به شهروندان هشدار داد: مراقب سارقان باشند.

   هاتف نیوز– رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در زمینه‌ی وقوع چند فقره دزدی با بیهوشی به وسیله‌ی آبمیوه‌ی مسموم به مردم در این استان خبر داد و به شهروندان هشدار داد: مراقب سارقان باشند.
فرهاد فلاح‌کریمی با عنوان کرد: در ماه‌های گذشته مشاهده شده که برخی راننده‌های مسافرکش پس از بیهوشی، اموالشان مورد سرقت قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه طبق بررسیها مشخص شد که دزدان پس از نشستن در خودروهای عبوری و جلوه دادن خود به عنوان مسافر با راننده طرح دوستی ریخته‌اند، افزود: این سارقان که شگرد جدید را برای سرقت از شهروندان در پیش گرفته‌اند و قصد سوءاستفاده از شهروندان را دارند، راننده‌های میانسال و کهنسال را طعمه قرار داده و آنها را با آبمیوه‌یی که حاوی مقداری داروی خواب‌آور است بیهوش می‌کنند.
رئیس پلیس آگاهی گیلان با تصریح بر اینکه دزدان پس از بیهوشی از فرصت استفاده کرده و محتویات خودرو و جیب راننده را خالی می‌کنند، گفت: در یکماه گذشته دو سارق در این رابطه دستگیر شدند.
وی یکی دیگر از راه‌های جلوگیری از این سرقت را سوار نکردن مسافران مشکوک در خودروهای شخصی عنوان کرد و متذکر شد: شهروندان باید با درس‌گیری از این اتفاقات، مراقب افراد بیگانه و تعارفهای مواد خوراکی آنها باشند تا طعمه‌ی دزدان قرار نگیرند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.