کد خبر : 9375
تاریخ انتشار : شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱

تو می‌سوزی که امیدم نسوزه

تو می‌سوزی که امیدم نسوزه

هاتف نیوز – غروب روز جمعه‌ی گذشته یکم بهمن ماه به احترام فداکاریهای آتشنشانان غیور کشورمان در حادثه‌ی عظیم فرو ریختن ساختمان پلاسکو ، بانک رمضانی مدیرعامل، کارکنان اداری و آتشنشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت در ایستگاه شماره‌ی ۴ میزبان جمعیتی پرشمار از شهروندان فهیم رشت بودند که آمدند تا در غم از دست دادن این دلاورمردان اشک ماتم بریزند.

   هاتف نیوز – غروب روز جمعه‌ی گذشته یکم  بهمن ماه به احترام فداکاریهای آتشنشانان غیور کشورمان در حادثه‌ی عظیم فرو ریختن ساختمان پلاسکو ، بانک رمضانی  مدیرعامل، کارکنان اداری و آتشنشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت در ایستگاه شماره‌ی ۴ میزبان جمعیتی پرشمار از شهروندان فهیم رشت بودند که آمدند تا در غم از دست دادن این دلاورمردان اشک ماتم بریزند.

   شهروندان رشتی در ایستگاه شماره‌ی ۴ آتش‌نشانی رشت مقابل «بوستان ملت» گردهم آمدند و با روشن کردن شمع و دعا برای آتشنشانان و خانواده‌های داغدارشان صحنه‌هایی زیبا از عشق و ارادت قلبی را به این عزیزان که در فضای مجازی به «شهیدان مدافع مردم» لقب گرفتند، نشان دادند.

   در این برنامه  حاضران با روشن کردن شمع، خواندن فاتحه و نثار گل، یاد آتشنشانان چهره در خاک کشیده را گرامی داشتند و برای سلامتی دیگر آتشنشانان فداکار که زیر آوار گرفتار مانده‌اند، دعا کردند.

   بابک رمضانی مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت هم در سخنانی با قدردانی از حضور مردم از ابراز ارادت شهروندانی رشتی به این دلاورمردان قدردانی کرد.

۲۰۱۷۰۱۲۱_۱۴۳۲۳۴

429701618_52627

426215707_213463

429902975_53101

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.