کد خبر : 9334
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱

این رفتار دوگانه از چه چیز ناشی می‌شود؟!

این رفتار دوگانه از چه چیز ناشی می‌شود؟!

هاتف‌‌نیوز – «سی تیر» خیابانی برای گردشگران در دل پایتخت شلوغ و پر رفت‌و‌آمد کشورما است.

   هاتف‌‌نیوز – «سی تیر» خیابانی برای گردشگران در دل پایتخت شلوغ و پر رفت‌و‌آمد کشورما است.
این خیابان که بسیار زیبا و هدفمند طراحی شده از تاریخ و عظمت ایران حکایت می‌کند. در «سی‌تیر» می‌توانید انسان و تمدن شهری را لمس کنید همچنین آشتی فرهنگها و ادیان را ببینید و روحتان را به اعماق تاریخ معاصر ببرید.
زندگی، کار، سیاست، تاریخ، فرهنگ، کسب و کار، دین و… همه و همه در این خیابان جریان دارد و به همین دلیل آن را به یکی از مهمترین خیابانهای پایتخت تبدیل کرده است.
خیابانی که برای کاستن از شلوغی‌اش سنگفرش شده و کافه‌های سیار تهران به این خیابان آمده‌اند و با نوشیدنیهای گرم، چای، قهوه و مانند اینها، از رهگذران پذیرایی می‌کنند.
این امکان در «سی‌تیر» فراهم شده تا مردم تفریحاتی سالم با هزینه‌یی کم داشته باشند. «سی تیر» به خاطر داشتن مکانهای تاریخی و جاذبه‌های دیدنی به یکی از مکانهای گردشگری تهران تبدیل شده و توریستها نیز به این خیابان سری می‌زنند و از غرفه‌های خوراکی و کافه‌های آن خرید می‌کنند. کسی در تهران از شهردار این شهر برای ایجاد این پیاده‌راه، اینهمه انتقاد نمی‌کند و شهردار تهران هم دائماً در صحن شورا برای پاسخگویی حاضر نمی‌شود.
اعضای شورای شهر پای شهردار تهران را نمی‌گیرند و جالبتر از همه اینکه از اجرای این کار قشنگ و زیبا حمایت هم می‌شود. حالا چرا پیاده‌راه فرهنگی هسته‌ی مرکزی شهر رشت این همه ماجرا دارد، برای ما مشخص نیست؟!

۱

۲

۳

۴

۵

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.