کد خبر : 9291
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸

یک کتاب دانشگاهی در گیلان تالیف و منتشر شد

یک کتاب دانشگاهی در گیلان تالیف و منتشر شد

هاتف نیوز– روابط عمومی دانشگاه گیلان از تألیف و چاپ کتاب «مدیریت منابع انسانی در ورزش» به وسیله‌ی عضو هیأت علمی این دانشگاه خبر داده است.

   هاتف نیوز– روابط عمومی دانشگاه گیلان از تألیف و چاپ کتاب «مدیریت منابع انسانی در ورزش» به وسیله‌ی عضو هیأت علمی این دانشگاه خبر داده است.
بر پایه‌ی این گزارش کتاب «مدیریت منابع انسانی در ورزش»(با رویکرد نگرشها و ملاحظات شغلی) تألیف دکتر رحیم رمضانی‌نژاد استاد گروه مدیریت ورزشی دانشگاه گیلان و دکتر محسن لقمانی در ۵۶۰ صفحه به وسیله‌ی انتشارات دانشگاه گیلان به تازگی منتشر شده است.
این کتاب با رویکردی کاربردی و با تاکید بر نتایج پژوهشهای داخلی برای مدیران سازمانها و دستگاههای ورزشی و همچنین پژوهشگران،محققان و دانشجویان مدیریت ورزشی تهیه، تدوین و چاپ شده است و دارای مطالبی ارزشمند و مفید در جهت آشنایی هر چه بیشتر این قشر با موضوع مورد بحث است.
در بخش نخست کتاب «مدیریت منابع انسانی در ورزش» جنبه‌های مختلف شغل با هدف ایجاد نگرشهای مثبت و انگیزش شغلی بررسی شده است و مدیران و محققان می‌توانند با مطالعه‌ی این بخش از کتاب یاد شده سازگاری فرد با شغل و فرد با سازمان را افزایش دهند.
همچنین بخش دوم کتاب به حفظ و ارتقای چهار نگرش شغلی اساسی و مهم مانند رضایت شغلی، تعهد شغلی، دلبستگی شغلی و رفتار شهروندی سازمانی اختصاص یافته است.
مسائل و چالشهای شغلی نیروهای انسانی فعال و سازمانهای ورزشی همچون معلمان و مربیان، مدیران، داوران و داوطلبان به طور کامل و دقیق در این کتاب بحث و بررسی شده است.
در پایان کتاب «مدیریت منابع انسانی در ورزش» نیز نگرشهای مشتریان اصلی ورزش یعنی کودکان، خانواده، والدین و به ویژه ورزشکاران مورد بحث و بررسی قرار گرفته است که از جنبه‌ی بازاریابی و ارتباط با مشتری بسیار مهم و دارای ارزش است.
ویژگی بارز کتاب‌«مدیریت منابع انسانی در ورزش» استفاده‌ی نویسنده از مبانی نظری قوی، کاربردی و پژوهش‌محور بودن موضوعات است.

۱۹

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.