کد خبر : 9204
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۴

مهر و آبان امسال بیش از هشت هزار انشعاب گاز در گیلان نصب شد

مهر و آبان امسال بیش از هشت هزار انشعاب گاز در گیلان نصب شد

هاتف نیوز- به گزارش روابط عمومي شرکت گاز استان گيلان، مهندس جمشید ظهیری مدیرعامل این شرکت از نصب هشت هزار و 700 انشعاب گاز در مهر و آبان امسال در استان گیلان خبر داد.

   هاتف نیوز– به گزارش روابط عمومي شرکت گاز استان گيلان، مهندس جمشید ظهیری مدیرعامل این شرکت از نصب هشت هزار و 700 انشعاب گاز در مهر و آبان امسال در استان گیلان خبر داد.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: اين آمار نسبت به همین مدت در سال پیش افزایش داشته كه نشان از عزم راسخ شرکت گاز استان برای گازرسانی به همه‌ی نقاط استان دارد.
مهندس ظهیری اظهار كرد: برای نصب بیش از هشت هزار انشعاب در دو ماه اول پاییز بیش از 27 میلیارد ریال هزینه شده و مجموع انشعابات نصب شده در استان به 540 هزار رسیده است.
وي در ادامه بيان كرد: بیش از 93 درصد از انشعابات نصب شده در ماههای مهر و آبان امسال در راستای اجرای پروژه‌های بند«ق» و در روستاهای استان نصب شده است.
در پايان مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از برنامه‌ريزي این شركت براي نصب 15هزار انشعاب ديگر تا «دهه‌ی فجر» امسال خبر داد.
گفتنی است بند «ق» بندي در تبصره‌ی 2 قانون بودجه‌ی سال 1393 كل كشور است كه بر اساس آن تمام روستاهاي بالاي 20 خانوار كه هزينه‌ی گازرساني به هر خانوار در مناطق سردسير كمتر از شش ميليون تومان باشد از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان همچنین تاکید کرد: صرفه‌جویی برای پایداری جریان گاز در استان و کشور، ضروری است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان، مهندس جمشید ظهیری از همه‌ی مشترکین گاز به ویژه گیلانیان خواست تا با صرفه‌جویی در مصرف گاز، از افت احتمالی فشار آن جلوگیری نمایند.
وی با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی در زمینه‌ی ورود جبهه‌ی هوای سرد به استان گفت: با توجه به اینکه گستره‌ی سرما اکثر نقاط کشور را در بر گرفته است و این وضعیت تا هفته‌ی دیگر نیز ادامه خواهد داشت لازم است با مدیریت مصرف و نگهداری دمای خانه‌ها در دامنه‌ی 18 تا 21 درجه پایداری جریان گاز را در کل کشور حفظ نماییم.
مدیرعامل شرکت گاز گیلان در پایان ابراز امیدواری کرد: در سایه‌ی همدلی و همراهی مردم و مسوولان استان شرایط ناپایدار جوی را بدون هیچ مشکلی پشت سر گذاشته و با رعایت صرفه‌جویی علاوه بر برقراری جریان گاز برای همه‌ی هم‌میهنان، هزینه‌ی کمتری را بر اقتصاد خانوار تحمیل نماییم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.