کد خبر : 8747
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۲:۱۳

۴00 میلیارد تومان برای درمان بیمه‌شدگان سلامت گیلان هزینه شده است

۴00 میلیارد تومان برای درمان بیمه‌شدگان سلامت گیلان هزینه شده است

هاتف نیوز- دکتر علی اکبری مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان گفت: سال گذشته حدود 400 میلیارد تومان برای درمان بیمه‌شدگان زیرپوشش این اداره‌ی کل هزینه شده است.

   هاتف نیوز– دکتر علی اکبری مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان گفت: سال گذشته حدود 400 میلیارد تومان برای درمان بیمه‌شدگان زیرپوشش این اداره‌ی کل هزینه شده است.
به گزارش روابط عمومی اداره‌ی کل بیمه سلامت استان گیلان، دکترعلی اکبری در نشستی با تبریک فرا رسیدن «روز پزشک و داروساز» و همچنین آغاز «هفته‌ی دولت» و «روز کارمند» گفت: اداره‌ی کل بیمه سلامت استان گیلان بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از مردم استان گیلان را زیرپوشش بیمه درمانی قرار داده است.
وی اظهار کرد: از ابتدای روی کارآمدن «دولت تدبیر وامید» تاکنون بیش از 247هزار نفر ازآحاد جمعیت استان که بدون هرگونه بیمه‌ی درمانی بوده و اکثراً از قشرهای کم‌درآمد و آسیب‌پذیر جامعه بودند درطرح بزرگ بیمه سلامت همگانی زیر پوشش قرارگرفتند و از خدمات درمانی قابل ارائه در بیمارستانها و دیگر مراکز درمانی طرف قرارداد با بهره‌گیری از دفترچه‌ی بیمه سلامت استفاده نموده‌اند.
وی افزود: بیش از یک‌میلیون نفر از بیمه‌شدگان زیرپوشش، ساکن روستاها و شهرهای باجمعیت کمتر از بیست هزار نفر هستند که با استفاده از سیستم نظام ارجاع و پزشک خانواده ازخدمات بیمه‌یی و درمانی بهره می‌برند.
اکبری عنوان کرد: درسال گذشته حدود 400 میلیارد تومان برای درمان سرپایی و بستری بیمه‌شدگان زیرپوشش در استان گیلان هزینه شده است که نسبت به سال گذشته بیش از35 درصد افزایش نشان می‌دهد.
مدیرکل بیمه‌ی سلامت استان گیلان در پایان سخنانش خاطر نشان کرد: رویکرد اداره‌ی کل بیمه سلامت استان گیلان امسال در راستای تحقق سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری و برنامه‌های «دولت تدبیر و امید»، حفاظت مالی از بیمه‌شدگان، توانمندسازی آنان و ارتقای خدمات قابل ارائه به این عزیزان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.