کد خبر : 8754
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۲:۱۸

مصرف بنزین گیلان سه درصد افزایش یافت

مصرف بنزین گیلان سه درصد افزایش یافت

هاتف نیوز- با مصرف ۴۱۴ میلیون و ۶۳۵ هزار لیتر بنزین در پنجماهه‌ی نخستین سال ۹۵ در استان گیلان ، مصرف بنزین نسبت به همین مدت در سال پیش حدود سه درصد افزایش داشته است.

   هاتف نیوز– با مصرف ۴۱۴ میلیون و ۶۳۵ هزار لیتر بنزین در پنجماهه‌ی نخستین سال ۹۵ در استان گیلان ، مصرف بنزین نسبت به همین مدت در سال پیش حدود سه درصد افزایش داشته است.
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه‌ی گیلان به نقل از علی‌اصغر عباسی مدیر این شرکت در پنجماهه‌ی ابتدای امسال مجموعاٌ ۶۲۵ میلیون و ۳۴۳ هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در استان مصرف شده است که این میزان عبارتند از: ۲۳ میلیون و ۵۱۸ هزار لیتر بنزین سوپر، ۱۸ میلیون و ۷۶۳هزار لیتر نفت سفید و ۱۶۸ میلیون و ۴۲۷ هزار لیتر نفتگاز غیر نیروگاهی.
وی گفت: مصرف فرآورده‌های نفتی بنزین سوپر، نفت‌سفید و نفتگاز غیرنیروگاهی در این مدت به ترتیب با افزایش ۱۸ درصدی، کاهش ۵۷ درصدی و کاهش یک درصدی همراه بوده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه‌ی گیلان همچنین مصرف گاز مایع در پنجماهه‌ی ابتدای امسال در استان گیلان را ۲۵ هزار و ۳۶۳ تن اعلام کرد که این میزان کاهش ۱۰ درصدی را نسبت به همین مدت در سال گذشته به همراه داشته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.