کد خبر : 8621
تاریخ انتشار : جمعه ۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴

نیروهای قراردادی دانشگاه علوم پزشکی به پیمانی و رسمی تبدیل وضعیت می‌شوند

نیروهای قراردادی دانشگاه علوم پزشکی به پیمانی و رسمی تبدیل وضعیت می‌شوند

هاتف نیوز- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست شورای راهبردی سلامت، گفت: تبدیل وضعیت پرسنل قراردادی به پیمانی و رسمی از مهمترین برنامه‌های آینده‌ی این دانشگاه است.

   هاتف نیوز– رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست شورای راهبردی سلامت، گفت: تبدیل وضعیت پرسنل قراردادی به پیمانی و رسمی از مهمترین برنامه‌های آینده‌ی این دانشگاه است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی، دکتر شاهرخ یوسف‌زاده چابک در نشست شورای راهبردی سلامت که با حضور معاونان و برخی از مدیران این دانشگاه در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی – درمانی استان گیلان برگزار شد، گفت: تبدیل وضعیت پرسنل قراردادی به پیمانی و رسمی از مهمترین برنامه‌های آتی دانشگاه است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به سیاستهای کلان این دانشگاه در زمینه‌های بهداشتی، درمانی، پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی گفت: یکی از برنامه‌های ما در مدیریت منابع انسانی، سازماندهی بهینه‌ی نیروهای انسانی است و در این راستا دانشگاه علوم پزشکی تمام تلاش خود را در جهت تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به کار گرفته و امیدواریم با همکاری و مساعدت وزارت متبوع و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی این امر در آینده‌یی نزدیک محقق شود.
دکتر یوسف‌زاده چابک خاطرنشان کرد: هرچند که در وضعیت فعلی از نظر ثبات شغلی و تعهدات، بین نیروهای قراردادی، پیمانی و رسمی تفاوتی وجود ندارد، اما با وجود بر این دانشگاه علوم پزشکی گیلان خود را متعهد می‌داند که برای تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی که در حال حاضر منابع آن از درآمد اختصاصی دانشگاه تامین می‌شود، به وضعیت پیمانی و رسمی که منابع آن از اعتبارات عمومی و جاری تامین خواهد شد، تمام تلاش خود را به کار گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.