کد خبر : 8530
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۷:۴۵

در نود و هشتمین نشست کمیسیون بهداشت شورا؛ از ۲۲ آتش‌نشان شهرباران تجلیل شد

در نود و هشتمین نشست کمیسیون بهداشت شورا؛ از ۲۲ آتش‌نشان شهرباران تجلیل شد

هاتف نیوز- رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی کلانشهر رشت در نود و هشتمین نشست این کمیسیون خطاب به آتشنشانان شهر باران گفت: واقعاً از تأخیر در پرداخت حقوق آتش‌نشانان رشت شرمنده هستیم اما به یاد داشته باشید که اعضای شورای شهر همگی برای احقاق حق کارکنان و پرسنل شهرداری رشت تلاش می‌کنند.

   هاتف نیوز– رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی کلانشهر رشت در نود و هشتمین نشست این کمیسیون خطاب به آتشنشانان شهر باران گفت: واقعاً از تأخیر در پرداخت حقوق آتش‌نشانان رشت شرمنده هستیم اما به یاد داشته باشید که اعضای شورای شهر همگی برای احقاق حق کارکنان و پرسنل شهرداری رشت تلاش می‌کنند.
فاطمه شیرزاد در این نشست با بیان اینکه در روزهای گذشته خبر شهادت یکی از آتشنشانان تهران به نام آقای علی قانع همه‌ی ما را متاثر کرد گفت: نمی‌توان تلاشها، ایثارگریها و از خودگذشتگیهای آتشنشانان را در خدمت به جامعه و حفاظت از جان و مال شهروندان وصف کرد. آنها انسانهایی هستند که با دل دریایی خود دل به آتش ‌می‌زنند و شاید ممکن باشد در این راه حتی جان خود را بگذارند.
وی با تسلیت گفتن به ‌مناسبت شهادت آتشنشان ایستگاه ۲۷ آتش نشانی غرب تهران گفت: شهادت این آتشنشان بار دیگر ثابت کرد که آتشنشان بودن دلی دریایی می‌طلبد.
فاطمه شیرزاد خاطر نشان کرد: شماره تلفن ۱۲۵ آتش‌نشانی رشت شماره‌یی آشنا برای شهروندان است و آتش‌نشانی رشت همواره در هر حادثه و آتشسوزی پاسخگوی مردم بوده و هر جا که آتشنشانان حضور یافته‌اند مردم و شهروندان احساس امنیت و آرامش خاطر نموده‌‌اند.
رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی کلانشهر رشت سپس خاطر نشان کرد: در هفته‌های گذشته تعداد آتشسوزیهای شهر رشت به دلیل افزایش دما و گرمای تابستان افزایش یافته و به همین دلیل آتشنشانان هم فعالیتی مضاعف از خود نشان داده‌اند.
وی سازمان آتش‌نشانی رشت را جزو پنج سازمان آتش‌نشانی برتر کشور اعلام نمود و گفت: آتش‌نشانی رشت سازمانی است که هم‌اکنون در رسیدن به محل حادثه از زمان اطلاع‌یافتن بروز حادثه پیشرو است و شهروندان نیز از این سازمان رضایت دارند.
شیرزاد همچنین تاکید کرد: مدیران سازمان آتش‌نشانی علاوه بر خدماتی که ارائه می‌دهند باید در زمینه‌ی آموزش و پیشگیری از بروز آتشسوری هم بیشتر فعالیت کنند و آموزش شهروندان را در سرای محلات یا در پارکهای موجود شهر به ‌صورت چهره به چهره به شهروندان انجام دهند.
رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی رشت همچنین فرسودگی بافت شهری رشت را عاملی موضوع مهم در بروز بسیاری از آتشسوزیها عنوان نمود و گفت: در این زمینه نیز مسوولان باید نوسازی بافت شهری و فضای زندگی شهروندان اقدام کنند، تا در زمان بروز حادثه از میزان خسارت کاسته شود.
وی همچنین خبر داد در بودجه‌ی سال ۹۵ شهرداری رشت اعتبارات خوبی برای تامین تجهیزات فردی و جمعی سازمان آتش‌نشانی در نظر گرفته شده که امیدواریم با تامین این اعتبارت بتوانیم برای تهیه‌ی تجهیزات و امکانات مورد نیاز آتشنشانان شهرباران اقدام کنیم و در کنار تهیه‌ی تجهیزات فردی اعم از کلاه ایمنی، لباس آتشنشانی، دستکش و چکمه، این سازمان را به تجهیزاتی مثل نردبان ۵۵ متری و خودروهای آتشنشانی مجهز نماییم.
گفتنی است در پایان این نشست از ۲۲ آتشنشان نمونه‌ی شهرباران با اهدای لوح سپاس و هدیه تجلیل و قدردانی شد.
آتشنشانان شهرباران از فاطمه شیرزاد که ابتکار برگزاری این برنامه را به خرج داده است، نیز قدردانی و تشکر کردند.

۳۵

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.