کد خبر : 8504
تاریخ انتشار : شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۶:۴۷

بگفته و بشتاوسته

بگفته و بشتاوسته

گویا قرار است خبرنگاران «روز خبرنگار» را باشکوه ببینند × شنیدیم که استاندار گیلان در نشستی به در پیش بودن 17 مرداد «روز خبرنگار» اشاره کرد و افزود: برای تجلیل از خبرنگاران 100 میلیون تومان اختصاص داده شده و با شوق بسیار فراوان به استقبال آیینهای «روز خبرنگار» می‌رویم. دکتر محمدعلی نجفی با قدردانی از

گویا قرار است خبرنگاران «روز خبرنگار» را باشکوه ببینند
× شنیدیم که استاندار گیلان در نشستی به در پیش بودن 17 مرداد «روز خبرنگار» اشاره کرد و افزود: برای تجلیل از خبرنگاران 100 میلیون تومان اختصاص داده شده و با شوق بسیار فراوان به استقبال آیینهای «روز خبرنگار» می‌رویم.
دکتر محمدعلی نجفی با قدردانی از فعالیت دست‌اندرکاران رسانه‌های در کنار مسوولان و تلاش آنها برای بازتاب خبرهای استان گفت:خوشبختانه اصحاب رسانه‌ی گیلان همیشه و در همه حال، در کنار مسوولان ارشد استانی بوده‌اند و عملکرد آنها در این زمینه رضایتبخش است.
وی خاطرنشان کرد: یکی از دلایل موفقیتهای مسوولان ارشد استان پشتیبانی صادقانه‌ی اصحاب رسانه در این مدت است.

برخی از اقدامات طرف مقابل با روح برجام همخوانی ندارد
× شنیدیم که حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه‌ی رشت بر بدعهدی آمریکا در زمینه‌ی اجرای برجام حمله کرده و با اشاره به یکسالگی برجام تصریح نموده است: موضوع برجام، نقاب از چهره‌ی آمریکا کنار زد.
وی با تاکید بر اینکه هرچند ما آمریکا را می‌شناختیم اما با بدعهدی در برجام بیشتر و بهتر آن را شناختیم، خاطر نشان کرد: برخی از اقداماتی که طرف مقابل انجام می‌دهد، با روح برجام همخوانی ندارد.

کلونی سنبل آبی در تالاب انزلی دیده نشده است
× گویا مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان گفته که خوشبختانه در تالاب انزلی چیزی به عنوان کلونی (توده‌ی جمع شده) سنبل آبی مشاهده نشده است.
دکتر قربانعلی محمدپور در انزلی گفته که: 320 هکتار از مناطق آلوده‌ی تالاب انزلی به کمک انجمنهای مردم نهاد، قایقرانان، افراد بومی و حتی شکارچیان و صیادان از سنبل آبی پاکسازی شده است.
وی با اشاره به پایش مداوم این تالاب به وسیله‌ی پرسنل اداره‌ی کل حفاظت محیط زیست به صورت هرسه روز یکبار، افزود: زباله‌های شناور بسیاری نیز در پاکسازیهای متعدد به کمک سازمانهایی همچون زندانها، دانشگاهها، انجمنهای مردم نهاد و… جمع‌آوری شده است.

دانشگاه گیلان ادعای «تسنیم» را تکذیب کرد
× پیرو خبر منتشر شده در «خبرگزاری تسنیم» در روز ۳۰ تیر ماه ۱۳۹۵ با عنوان «دانشگاه گیلان ادعای سازمان سنجش را تکذیب کرد/حسین فریدون هیچوقت به دانشگاه گیلان معرفی نشد» روابط عمومی دانشگاه گیلان اعلام کرد: بدینوسیله بر اساس مدارک موجود در حوزه‌ی تحصیلات تکمیلی دانشگاه در زمینه‌ی حسین فریدون داوطلب مرحله‌ی تکمیل ظرفیت آزمون دکتری سال ۱۳۹۲ دانشگاه گیلان، به استحضار می‌رساند:
۱- نامبرده بر اساس لیست معرفی‌شدگان مرحله‌ی اول آزمون که طبق روال موجود از طریق پرتال سازمان سنجش در اختیار دانشگاهها قرار می‌گیرد جهت انجام مصاحبه در رشته‌ی روابط بین‌الملل دوره‌ی شبانه در مرحله‌ی تکمیل ظرفیت آزمون دکتری سال ۹۲ در سهمیه‌ی ایثارگر به دانشگاه گیلان معرفی شد.
۲- اسامی همه‌ی معرفی‌شدگان برای انجام مصاحبه به دانشکده‌های مربوطه ارسال شد و نامبرده همانطور که در اطلاعیه‌ی سازمان سنجش آمده است، غایب مصاحبه بود.
۳- اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی بر اساس ضوابط و صرفاً از میان داوطلبان حاضر در جلسه‌ی مصاحبه با در نظر گرفتن ۵۰ درصد نمره‌ی آزمون کتبی مرحله‌ی اول و ۵۰ درصد نمره‌ی مصاحبه به سازمان سنجش اعلام گردید. بنا براین با توجه به موارد فوق، دانشگاه گیلان ادعای «خبرگزاری تسنیم» را تکذیب می‌کند.
گفتنی است «تسنیم» به دنبال گفت‌وگو با سیدامیر نیاکویی مدیرگروه علوم سیاسی و روابط بین‌الملل دانشگاه گیلان روز سی تیر ماه ۱۳۴۵ نوشته که: «سازمان سنجش آموزش کشور روز گذشته طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که حسین فریدون در سال 1392 در کد رشته محل 9626 رشته روابط بین‌الملل دوره شبانه دانشگاه گیلان در بین چند برابر معرفی‌شدگان برای انجام مصاحبه با استفاده از سهمیه ایثارگران در رتبه 2(دو) حائز کسب حدنصاب سهمیه قرار گرفته و در این دانشگاه قبول شده، اما اکنون مدیر گروه علوم‌سیاسی و روابط بین‌الملل دانشگاه گیلان این ادعای سازمان سنجش را تکذیب می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.