کد خبر : 8480
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵

در سه ماهه‌ی نخست امسال؛ ۳۶۶ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در گیلان مصرف شد

در سه ماهه‌ی نخست امسال؛ ۳۶۶ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در گیلان مصرف شد

هاتف نیوز- در فصل بهار امسال ۳۶۶ میلیون و ۱۳۳ هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در استان گیلان به مصرف رسیده که این رقم در مقایسه با همین مدت در سال گذشته حدود چهار درصد کاهش نشان می‌دهد.

   هاتف نیوز– در فصل بهار امسال ۳۶۶ میلیون و ۱۳۳ هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در استان گیلان به مصرف رسیده که این رقم در مقایسه با همین مدت در سال گذشته حدود چهار درصد کاهش نشان می‌دهد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه‌ی گیلان ۲۳۸ میلیون و ۷۹۳ هزار لیتر بنزین معمولی، ۱۳ میلیون و ۲۷۸ هزار لیتر بنزین سوپر، ۹۹ میلیون و ۷۶۱ هزار لیتر نفتگاز غیرنیروگاهی و ۱۴ میلیون و ۳۰۱ هزار لیتر نفت سفید مجموع فرآورده‌های نفتی است که در سه ماهه‌ی نخست سال ۱۳۹۵ در استان گیلان به مصرف رسیده است.
بر پایه‌ی این گزارش همچنین ۵۷ هزار و ۳۷۴ متر مکعب CNG (گاز طبیعی) در سه ماهه‌ی نخست امسال در استان گیلان مصرف شد که این میزان ۲,۵۵ درصد کاهش را نسبت به زمان مشابه‌ی سال قبل نشان می‌دهد.
مصرف گاز مایع در سه ماهه‌ی ابتدای امسال در استان گیلان نیز ۱۵ هزار و ۸۸۵ تن است که کاهش هشت درصدی را نسبت به زمان مشابه در سال پیش به همراه داشته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.