کد خبر : 8430
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹

شیرزاد؛ بانویی سختکوش و مدافع حقوق پرسنل شهرداری رشت

شیرزاد؛ بانویی سختکوش و مدافع حقوق پرسنل شهرداری رشت

هاتف نیوز -در شرایطی که دسته‌بندی سیاسی یا اجتماعی و یا حتی موضوعی همانند گرایشهای زیست‌محیطی، ورزشی، فرهنگی و… در شورای چهارم تاکنون حاکم نبوده و یا شکل نگرفته است و شهروندان رشت چندان انسجامی را از اعضای این شورا برای تحقق اهداف توسعه‌یی شهر و یا موضوعی مشخص ندیده‌اند، در چنین حالتی به طور طبیعی فعالیتهای فردی، می‌تواند نمود و بروز بیشتر پیدا کند.

    هاتف نیوز –در شرایطی که دسته‌بندی سیاسی یا اجتماعی و یا حتی موضوعی همانند گرایشهای زیست‌محیطی، ورزشی، فرهنگی و… در شورای چهارم تاکنون حاکم نبوده و یا شکل نگرفته است و شهروندان رشت چندان انسجامی را از اعضای این شورا برای تحقق اهداف توسعه‌یی شهر و یا موضوعی مشخص ندیده‌اند، در چنین حالتی به طور طبیعی فعالیتهای فردی، می‌تواند نمود و بروز بیشتر پیدا کند.
شورای چهارم رشت شورایی است که بر خلاف سه دوره‌ی گذشته هیچ دسته‌بندی سیاسی در آن دیده نمی‌شود و هیچیک از افراد این شورا را نمی‌توان لزوماً در دسته‌بندیهای موجود سیاسی – اجتماعی کشور ردیف کرد. بیشتر فعالیتها فردمحور است و حتی از فراکسیونی مشخص سیاسی و یا غیر سیاسی نیز در بدنه‌ی شورا خبری نیست. در جلسات علنی و کمیسیونهای تخصصی هم بیشترین چیزی که برای دیگران مملموس است، رفتارهای فردی است که نمود و بروز می‌یابد و خبری از حرکتهای جمعی و گروهی نیست.
در چنین حالتی و با وجود چنین فضای کار و فعالیت، طبیعی است که اگر هر فرد یا افرادی بتوانند حتی چند مورد کار را پیگیری کرده و به نتیجه برسانند، می‌توان مهر موفقیت بر کارنامه‌‌ی آنها زد.
در بین اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت که به طور طبیعی همه‌ دغدغه‌ی خدمت دارند اما می‌توان از فاطمه شیرزاد به عنوان زنی نام برد که در بسیاری از مسائل و معضلات شهری جدی و پیگیر است.
حضور او در راس هرم کارگروه اقشار آسیب‌پذیر سبب شده تا شیرزاد علاوه بر اینکه درکی درست و منطقی از خواسته‌های این طیف که بیشترین جمعیت بدنه‌ي شهرداری را تشکیل می‌دهند، برای حل مسائل و مشکلات آنها نیز گام بردارد و دست به اقدامات عملی بزند.
پیگیری پرداخت معوقات پاکبانان، کارگران بخش رفت و روب، آتشنشانان و کارگران معاونت خدمات شهری، تلاش برای پرداخت کسورات بیمه‌ی تامین اجتماعی آنها و فعالیت برای پرداخت تشویقیها و پاداشها به این دسته از افراد از جمله اقداماتی است که شیرزاد را به زنی مصمم و جدی در این زمینه تبدیل کرده است.
او فردی است که به دور از گرایشهای سیاسی و فارغ از موضوعات و مسائلی که در شورا و شهرداری گریبانگیر شورای چهارم شده، با کمترین حاشیه دنبال پیگیری حقوق این بخش از پرسنل شهرداری است و توانسته است نظر بسیاری از قشرهای آسیب‌پذیر این تشکیلات را نیز به خود جلب کند.
هر چند در این کوتاه سخن نمی‌خواهیم به بررسی عملکرد و کارنامه‌ی اعضای شورا یا فردی خاص بپردازیم اما پیگیری این بانوی سختکوش به ویژه در ماههای اخیر توانسته است، بسیار ثمربخش باشد و امیدوارکننده.

آخرین تلاش او امروز (دوشنبه ۲۱ تیر ماه ۱۳۹۵) در نود و هفتمین نشست کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورا به تصویب رسید و آن هم پاداش دو میلیون ریالی برای آتشنشانان سختکوش و پرتلاش شهرباران است که با جان خود از جان و مال شهروندان این شهر در برابر حوادث مختلف دفاع می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.