کد خبر : 8383
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

هدایت روستاییان با مدیریت مصرف، در گذر از كم آبی بسیار مؤثر خواهد بود

هدایت روستاییان با مدیریت مصرف، در گذر از كم آبی بسیار مؤثر خواهد بود

هاتف نیوز- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان گفت: هدایت روستاییان استان به سمت مدیریت مصرف، در عبور از چالشهای ناشی از کم آبی مهم و تاثیرگذار است.

    هاتف نیوز– مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان گفت: هدایت روستاییان استان به سمت مدیریت مصرف، در عبور از چالشهای ناشی از کم آبی مهم و تاثیرگذار است.
به گزارش روابط عمومی شرکت آبفار گیلان؛ مهندس محمدعلی فرّامینی با اشاره به نقش مهم روابط عمومی در تبیین پیامدهای کم آبی و ترویج فرهنگ صرفه‌جویی در مصرف آب آشامیدنی، خاطر نشان کرد: آگاهی‌بخشی و انعکاس درست واقعیات و مباحث مرتبط با مشکلات آب استان، موجب اهتمام بیشتر روستاییان در رعایت الگوی مصرف آب می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه همواره مشترکین روستایی در گذر از بحران کم آبی، همراه شرکت آبفار بوده‌اند، اظهار کرد: اگر مردم عزیز در ساعتهای پیک مصرف مقداری از مصارف خود کم کنند، امکان تامین پایدار آب آشامیدنی برای همگان وجود خواهد داشت.
وی افزود: بدون شک کم آبی و مسائل مربوط به آن، موجب برهم خوردن جوّ روانی جامعه و معضلاتی دامنگیر می‌شود.
مهندس فرّامینی با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و ورود گردشگران بسیار به گیلان در ماه آینده، گفت: با ورود مسافران، جمعیت شناور استان چندین برابر شده و به دلیل حضور اکثریت آنان در مناطق روستایی، حوزه‌ی آب آشامیدنی و تامین مناسب آب آشامیدنی گردشگران از اهمیتی ویژه برخوردار است.
وی تصریح کرد: هم‌اکنون علی‌رغم تمامی محدویتهای مالی، جلوه‌ی خدمات‌رسانی مجموعه‌ی آب و فاضلاب روستایی گیلان را در همه‌ی شهرستانها و حتی دورترین و صعب‌العبورترین مناطق روستایی استان شاهد هستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.