کد خبر : 8033
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰:۳۹

جشن بزرگ خدمتگزاران بخش سلامت گیلان در رشت برگزار شد

جشن بزرگ خدمتگزاران بخش سلامت گیلان در رشت برگزار شد

هاتف نیوز – به مناسبت فرا رسیدن «روز جهانی کارگر» به همت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی – درمانی استان گیلان، جشن بزرگ خدمتگزاران بخش سلامت استان در رشت برگزار شد.

هاتف نیوز – به مناسبت فرا رسیدن «روز جهانی کارگر» به همت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی – درمانی استان گیلان، جشن بزرگ خدمتگزاران بخش سلامت استان در رشت برگزار شد.
این آیین با حضور دکتر شاهرخ یوسف‌زاده چابک سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان و شماری از مدیران این دانشگاه از جمله دکتر آشوبی، دکتر خانجانی و دکتر جمشید محمدی به پاس زحمات قشر زحمتکش کارگر با عنوان «جشن بزرگ خدمتگزاران عرصه سلامت» در «مرکز آموزشی – درمانی الزهرای رشت» برگزار شد.
آیین یاد شده عصر روز پنجشنبه نهم اردیبهشت ماه امسال از ساعت 16 در تالار اجتماعات «مرکزآموزشی – درمانی الزهرا(س) رشت با حضور کارگران شاغل در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی – درمانی استان گیلان برپا شد.
گفتنی است در این برنامه‌ی ابتکاری که برای نخستین بار در دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور پرسنل زحمتکش و خدمتگزار همراه اعضای خانواده‌هایشان، برگزار شد، از تلاشهای صادقانه‌ی این قشر تجلیل به عمل آمد.
این برنامه با سخنرانی دکتر یوسف‌زاده و اجرای قسمتهای متنوع نمایشی با بهره‌گیری از هنرمندان گیلانی و برنامه‌های متنوع از جمله تردستی و پخش موسیقی همراه شد و روزی خاطره‌انگیز برای شرکت‌کنندگان در این آیین جشن رقم زد.
دکتر یوسف‌زاده در این آیین گفت: کارگران حلقه‌ی واسط در کادر پزشکی هستند که در مقابل درخواستهایی که بیماران از آنها دارند، نگاه و لبخندشان یک خاطره‌یی شیرین و به یادماندنی را برای بیماران به ارمغان می‌آورد که جزء به جزء آن در یاد آنها باقی خواهد ماند و همچنین معیار رضایتمندی بیماران خواهد بود.
وی خطاب به کارگران خدماتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تاکید کرد: میزان تماس شما با بیماران حتی گاهی بیشتر از پزشکان است و ارتباط منسجمتری با آنها پیدا می‌کنید که برای مجموعه‌ی دانشگاه علوم پزشکی موفقیت به دنبال دارد، به همین دلیل بایستی عمیقتر به شما نگاه شود و بهتر بدانیم که نقش شما در این مجموعه چیست؟
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی – درمانی استان گیلان همچنین گفت: اینک مسیری جدید و طولانی پیش رو داریم؛ که سلامتی افراد جامعه و کیفیت خدماتی که ارائه می‌شود وابسته به مجموعه اقداماتی است که همه‌ی حلقه‌های درمان انجام می‌دهند و در این بین کارگران نیز نقشی مهم دارند.
دکتر یوسف زاده ادامه داد: در جهان شغلهای بسیاری شناخته شد اما این توفیق نصیب هر کسی نمی‌شود که بتواند به بیماران خدمت‌رسانی کند و رضایتمندی آنها را ایجاد نماید.
وی افزود: ما می‌خواهیم همه‌ی این کارگران خود را جزو خانواده‌ی بزرگ دانشگاه علوم پزشکی گیلان بدانند و این جشن هم فرصتی برای توجه به ارزشهایی است که در این خانواده باید نهادینه شود.
دکتر یوسف‌زاده تاکید کرد: امروز بهانه‌یی شد تا با انجام این برنامه قدردان عزیزانی باشیم که بدون هیچ ادعا، بار سنگین خدمات در جهت سلامت افراد جامعه را بر شانه‌هایشان احساس می‌کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به نمونه‌ی اثرگذار خدمت در جامعه‌ی کارگری در تاریخ بشریت به بیماران یعنی «مادر ترزا» گفت: این زن خدمات پزشکی یا خدمات پرستاری به مردم و بیماران ارائه نکرد بلکه با رسیدگی، دلسوزی و انجام کارهای خدماتی به بیماران تا ابد در ذهن مردم جهان باقی مانده است.
وی در پایان سخنان خود برای همه‌ی کارگران دانشگاه علوم پزشکی گیلان آرزوی موفقیت و توفیق هر چه بیشتر در ارائه‌ی خدمات نمود.

۴۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.