کد خبر : 7969
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴

342 هزار مسافر درگيلان به وسیله‌ی ناوگان حمل و نقل همگانی جابه‌جا شدند

342 هزار مسافر درگيلان به وسیله‌ی ناوگان حمل و نقل همگانی جابه‌جا شدند

هاتف نیوز- بر پایه‌ی آخرین آمار دریافت شده 342 هزار و 300 مسافر به وسیله‌ی وسایل نقلیه‌ی همگانی اعم از مینی‌بوس، اتوبوس و سواری از پایانه‌های استان گیلان در طول اجرای طرح نوروزی (از 25 اسفند 94 تا 15 فروردین 95) به مقاصد مورد نظر درون و برون استان اعزام شدند.

    هاتف نیوز– بر پایه‌ی آخرین آمار دریافت شده 342 هزار و 300 مسافر به وسیله‌ی وسایل نقلیه‌ی همگانی اعم از مینی‌بوس، اتوبوس و سواری از پایانه‌های استان گیلان در طول اجرای طرح نوروزی (از 25 اسفند 94 تا 15 فروردین 95) به مقاصد مورد نظر درون و برون استان اعزام شدند.
مهندس ناصر آل‌محمدی مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان گیلان با اعلام این خبر، افزود: این تعداد مسافر را 43 هزار و 687 سرویس از پایانه‌های استان گیلان به مقاصد مورد نظر در داخل و خارج استان اعزام نمودند.
وی افزود: از این تعداد مسافر جابه‌جا شده 139 هزار و 703 نفر با اتوبوس، 84 هزار و 652 نفر با مینی‌بوس و 117 هزار و 945 نفر با سواری به مقاصد مورد نظر درون و برون استانی عزیمت نمودند.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان گیلان در ادامه گفت: در طول اجرای طرح نوروزی بیشترین آمار جابه‌جایی (داخل و خارج استان) با 31 هزار و 541 مسافر و اعزام دو هزار و 935 دستگاه وسیله‌ی نقلیه مربوط به روز 14 فروردین بوده و شهرستانهای رشت، لاهیجان و انزلی به ترتیب بیشترین جابه‌جایی مسافر را در بخش درون و برون استانی، مجموعاً به خود اختصاص داده‌اند.
مهندس آل‌محمدی سپس خاطر نشان نمود: در نوروز امسال بیش از 69 هزار نفر از مسافران بلیتهای خود را از طریق پیش فروش حضوری و اینترنتی تهیه نمودند که این موضوع حاکی از گرایش مردم به انجام سفر برنامه‌ریزی شده دارد و ما امیدواریم شاهد افزایش هر چه بیشتر این آمار در سالهای آینده باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.